شناسهٔ خبر: 36878880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و محرومان قرار دارند و به عنوان بازوی توانمند سازمان بسیج سازندگی مطرح شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد شامگاه امروز در نشست با اعضای گروه‌های جهادی دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: گروه‌های جهادی موتور محرک عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند و هم‌اکنون در سطح جامعه مردم از قشرهای مختلف در گروه‌های جهادی عضویت یافته و برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید رزمندگان و ایثارگران را الگوی خود قرار دهند افزود: امروز دانشجویان جهادی با الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

پیرجاهد با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند تصریح کرد: گروه‌های جهادی همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و محرومان قرار دارند و به عنوان بازوی توانمند سازمان بسیج سازندگی مطرح شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی بیان کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی سطح استان اردبیل اقدامات و فعالیت‌های مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند که آثار بسیار ارزشمندی نیز برای مردم استان داشته است.

وی پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی را اولویت سازمان بسیج سازندگی دانست و اظهار کرد: گروه‌های جهادی به همت جوانان مومن و انقلابی و در جهت جلب رضایت خداوند و در راستای خدمت رسانی به مردم و با لبیک به مقام معظم رهبری ایجاد می‌شود که پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی از اولویت‌های اساسی سازمان بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/ 146/ ع

نظر شما