شناسهٔ خبر: 36878772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پس از 4 باخت پیاپی و سقوط به رتبه سیزدهم جدول سری آ؛ همچنان خطر اخراج، مونتلا را تهدید نمی‌کند و بازی با اینتر و رم، آخرین فرصت او خواهد بود

محمد رضایی

ویولا پس از مقطعی اوج گرفتن، دوباره روی نوار ناکامی گام برمی دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در جریان هفته پانزدهم سری آ، فیورنتینا با نتیجه 2-1 مقابل تورینو شکست خورد. تیم مونتلا چهارمین باخت پیاپی خود در سری آ را تجربه کرد تا ویولا به رتبه سیزدهم جدول سقوط کند. بنفش ها طی دو هفته آینده میزبان اینتر و سپس رم هستند تا کار مونتلا برای حفظ شغل خود سخت به نظر برسد. 

دنیله پراده، مدیر ورزشی فیورنتینا تایید کرد با وجود نتایج ضعیف اخیر، مونتلا در دو بازی مقابل اینتر و رم روی نیمکت ویولا می نشیند. بنابراین بنفش ها در هر صورت سال 2019 را با مونتلا به پایان می رسانند. به نقل از فوتبال ایتالیا، دنیله پراده پیرامون آخرین وضعیت مونتلا گفت:

درحال سپری کردن لحظات سختی هستیم و انتظارش را نداشتیم. مجموعه باشگاه و رئیس کومیسو به مونتلا اعتماد کامل دارد. بیایید ببینیم در دو بازی آینده مقابل اینتر و رم چه پیش می آید. اکنون زمان تغییر نیست. می توانم تایید کنم مونتلا در هر دو بازی آتی، سرمربی ما خواهد بود. قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول اصلا خوشایند نیست چون به حضور در پایین جدول عادت نداریم. فیورنتینا تیم مستعدی است و مطمئن هستیم می توانیم مثل آتالانتا و لاتزیو با بهره گیری از پتانسیل خود نتایج خوبی بگیریم.

روکو کومیسو نیز تایید کرد مونتلا قطعا سرمربی فیورنتینا در بازی هفته آینده مقابل اینتر است.

نظر شما