شناسهٔ خبر: 36878760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در استعلام طرح‌ها تمامی جوانب را در نظر بگیرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه در بحث استعلام طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های روستایی دستگاه‌های مختلف اجرایی ورود می‌کنند باید دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در استعلام طرح‌ها تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرزاد قلندری شامگاه امروز در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی استان اردبیل اظهار داشت: همواره تاکید ویژه‌ای به بازدید میدانی از طرح‌ها به ویژه طرح‌های عمرانی در سطح استان اردبیل می‌شود و تلاش می‌کنیم که از تمامی طرح‌های درخواستی بازدید‌های میدانی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل برنامه توسعه شهری را تدوین کند افزود: نمی‌توان به دلیل توقف طرح‌های توسعه‌ای مالکان و صاحبان زمین‌های شهری را سال‌ها بلاتکلیف نگه داریم بنابراین شهرداری اردبیل باید برنامه توسعه شهری را تدوین کند.

قلندری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در استعلام طرح‌ها تمامی جوانب را در نظر بگیرند تصریح کرد: با توجه به اینکه در بحث استعلام طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های روستایی دستگاه‌های مختلف اجرایی ورود می‌کنند باید دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در استعلام طرح‌ها تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از بررسی 14 پرونده ارجاعی به کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست خبر داد و بیان کرد: 14 پرونده جهت طرح به کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست ارجاع شده بود که توسط مدیرکل راه و شهرسازی قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: احداث جایگاه سوخت بنزین، کارخانه تولید تیرچه فولادی، طرح باشگاه سوارکاری، مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، اجرای پرورش گاو شیری صنعتی، پرورش گوسفند، پرواربندی بره، اتاق کارگری و نگهبانی باغ، احداث طرح بادام زمینی فرآوری شده، طرح تولید انواع شیر و پنیر، طرح تولید بتن و سایر محصولات بتنی، احداث اقامتگاه بوم‌گردی و حذف فضای پیشخوان از جمله این طرح‌های ارجای بود که تعیین و تکلیف شد.

انتهای پیام/ 146/ ع

نظر شما