شناسهٔ خبر: 36878293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

عکس بهنوش طباطبایی در نمایی خیره کننده

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 بهنوش طباطبایی که قبل از طلاق مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از مهدی پاکدل شوهرش گرفته بود، هنگام طلاق از همه آن ها گذشت و تنها به یک آپارتمان در شمال تهران بسنده کرد.    

جزئیات طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

 بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی اش، درگیر بوده است.بار دیگر پست بهنوش طباطبایی  در شبکه اجتماعی، خبرساز شده است. این روز‌ها شایعات فراوانی از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی به همراه یک شعر عاشقانه از خودش را منتشر کرده است. حالا تب و تابی در فضای مجازی به راه افتاده که طبق آن ها احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم...». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. البته بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

بهنوش طباطبایی؛ ازدواج با مهدی پاکدل و محبوبیت روز افزون

 

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی در سریال مسافری از هند در نقش کتی به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است. این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

نظر شما