شناسهٔ خبر: 36877697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولیایی: مدیران استقلال به هواداران وعده‌های پوشالی دادند

تهران- ایرنا- مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال باید واقعیت‌ها را به هواداران می‌گفتند و با افکار عمومی بازی نمی‌کردند.

صاحب‌خبر -

«کاظم اولیایی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: باشگاه استقلال را باید با صداقت و راست‌گویی اداره کرد.

وی افزود: برخی مدیران که برای امور اقتصادی به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمده‌اند نباید اجازه می‌دادند شرایط استقلال به اینجا کشیده شود و «آندره‌آ استراماچونی» به دلیل دریافت نکردن مطالباتش قهر کند.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه استقلال باید واقعیت‌ها را به هواداران استقلال می‌گفتند و نباید با افکار عمومی بازی می‌کردند.

اولیایی تصریح کرد: «امیر حسین فتحی» در تلویزیون ملی و در حضور میلیون‌ها بیننده اعلام کرده بود «قول می‌دهم استراماچونی در استقلال می‌ماند» و حالا چطور شد که که این مربی قراردادش را به طور یک‌طرفه فسخ کرد؟

وی تاکید کرد: در شرایطی که استقلال روزهای خوبی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذاشت و توانست عنوان صدرنشین را به دست آورد، این اتقاق شوک بزرگی برای آبی‌پوشان بود.

اولیایی در پایان گفت: هواداران استقلال که بزرگ‌ترین دلخوشی خود را در استقلال جستجو می‌کنند از نظر روحی و روانی به هم ریختند و مقصر مدیران استقلال هستند که به آنها وعده‌های پوشالی دادند.

نظر شما