شناسهٔ خبر: 36877577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایجاد رونق اقتصادی مستلزم تلاش همه مسوُولان است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، ایجاد رونق اقتصادی را مستلزم تلاش همه‌جانبه تمامی مسوُولان و دست‌اندرکاران امر دانست.

صاحب‌خبر -

هدایت حاتمی عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهارداشت: همه مدیران باید با دید کمک و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در این جلسه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نگاه سلیقه ای به موضوع و بی تفاوتی نسبت به مشکلات سایرین دردی را دوا نمی کند، افزود: همه باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سرپا ماندن تولید دغدغه داشته باشیم و تلاش کنیم.

حاتمی همچنین با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در رفع مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: گاهی اوقات سخت گیری های بی مورد ما را از هدفمان دور کرده و رفع مشکل واحدهای تولیدی را یا به تاخیر انداخته و یا با مشکل مواجه می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین باانتقاد از برخی تعلل های صورت گرفته توسط بانک ملت استان در خصوص تاخیر در پاسخگویی به یکی از مصوبات ۲ ماه پیش ستاد رفع موانع تولید، گفت: با این کارها تنها وقت خود را تلف کرده و نمی توانیم برای رفع گرفتاری واحدهای اقتصادی قدمی برداریم.

وی همچنین بر رفع مشکلات واحدهای اقتصادی مناطق زلزله زده نیز تاکید کرد و گفت: نسبت به رفع مشکلات واحدهای این مناطق به دلیل شرایط خاصی که دارند باید جدی تر عمل کنیم.

حاتمی گفت: تسهیلات مصوب شده برای واحدهای اقتصادی مناطق زلزله رده باید به سرعت پرداخت و مدیران بانک ها نباید در این خصوص تعلل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود: ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان از سال گذشته تاکنون با اقدام های صورت گرفته فعال و به چرخه تولید بازگشته اند.

حاتمی افزود: برای فعال سازی این تعداد واحد تولیدی و تامین نقدینگی آنها، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار و واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است. 

نظر شما