شناسهٔ خبر: 36877008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پیشکسوت استقلال در گفتگو با آنا:

سیر صعودی استقلال با رفتن استراماچونی مختل می‌شود/ فتحی به قولش عمل کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: رفتن استراماچونی باعث می‌شوند تا سیر صعودی استقلال مختل شود و مدیران باشگاه باید پول این مربی را پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال با مربیگری آندره‌آ استراماچونی موفق شده پس از چند فصل، حضور در صدر جدول رده‌بندی را تجربه کند. باوجود موفقیت‌هایی که استراماچونی به‌دست آورده اما مدیران باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات او کوتاهی کردند که این موضوع منجر به آن شد که مربی ایتالیایی در تمرین آبی‌پوشان فقط نظارت کند و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان شرکت نکرد.

بهتاش فریبا در خصوص اینکه استراماچونی باوجود موفقیت‌هایی که کسب کرده به خاطر دریافت نکردن مطالبات معوقه‌اش در استقلال همانند ابتدای فصل کار نمی‌کند، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: من پیش از این نیز بارها به این موضوع اشاره کردم که مدیران باشگاه استقلال باید به شکلی عمل کنند که سیر صعودی تیم فوتبالشان دچار اختلال نشود و با جدایی استراماچونی این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: واقعاً حیف است تیمی که با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه موفق به شکست تیم‌های مدعی شهر خودرو و تراکتور شد و در مصاف با سپاهان با اشتباه مسلم داوری برنده نشد، دچار مشکل شود. استقلال حالا که صدرنشین شده می‌تواند این فصل با استراماچونی قهرمانی در لیگ برتر را پس از 6 فصل ناکامی جشن بگیرد. مدیران باشگاه دچار اشتباه شدند که اجازه دادند استراماچونی برای دریافت مطالبات مالی‌اش ناچار به گلایه نزد رسانه‌ها شود و فکر جدایی از استقلال به ذهنش خطور کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی سال‌ها در لیگ‌های اروپایی مربیگری کرده و عادت دارد پولش را به‌موقع دریافت کند. او در فضایی کار کرده که تعویق در پرداخت مطالبات معنایی ندارد. این مربی ایتالیایی نمی‌تواند مانند ایرانی‌ها پول بگیرد چون ما عادت کرده‌ایم در مربیگری پولمان را دیرتر از موعد بگیریم. الآن هم باید هر طور شده مدیران باشگاه استقلال پول استراماچونی را تهیه و قبل از آنکه اتفاق تلخی رخ دهد، نسبت به پرداخت مطالبات او اقدام کنند.

وی یادآور شد: باشگاه استقلال برای آنکه بتواند وضعیت خوبی داشته باشد، چاره‌ای جز پرداخت به‌موقع مطالبات کادر فنی تیم و بازیکنان ندارد. باشگاه استقلال پولی که از اسپانسر خود گرفته را جلو جلو خورده و حتی پولی که برای سال آینده بوده نیز دریافت کرده است. مدیران باشگاه باید از وزارت ورزش برای گرفتن اسپانسر جدید کمک بگیرند چون مباحثی مانند بلیت‌فروشی، حق پخش تلویزیونی و ... پولش به‌حساب باشگاه واریز نمی‌شود. در نتیجه حضور اسپانسر جدید می‌تواند مشکلات را برای آبی‌پوشان کمتر کند.

فریبا با اشاره به این موضوع که باشگاه پرسپولیس در خارج از ایران حامی مالی دارد و مشکلات خود را بهتر از استقلال حل می‌کند، تصریح کرد: البته این به آن معنی نیست که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس کمتر از باشگاه استقلال است اما این موضوع را باید بپذیریم که حامیان مالی پرسپولیس از استقلال قوی‌تر هستند. امیرحسین فتحی اعلام کرده پول استراماچونی به زودی پرداخت می‌شود و امیدوارم مدیرعامل استقلال به قولی که داده عمل کند تا تیمش به مشکل نخورد.

انتهای پیام/4051/4048/

نظر شما