شناسهٔ خبر: 36876946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجلاسیه شهدای شبکه بهداشت و درمان استان سمنان

خبرگزاری صداوسیما

اجلاسیه شهدای شبکه بهداشت و درمان استان سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: شبکه بهداشت و درمان استان سمنان 96 شهید و 400 ایثارگر، 135 جانباز و 7 آزاده تقدیم به کشور کرده است.
دکتر نوید دانایی با بیان اینکه نیاز است تا خاطرات این دوران بازگو و خدمات آنها گفته شود افزود: این همایش نیز با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان استان سمنان برگزار شده است.
دانایی افزود: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این دوران در حال ارائه خدمات بسیاری است و در این مراسم هم به پاس این خدمات از بسیاری از این افراد تقدیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعداد 20 تیم در طرح های شهید رهنمون در استان سمنان همکاری داشته اند افزود: 280 اعزام در سال جاری در نقاط مختلف استان سمنان انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در این مراسم از تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان که در سال جاری نمونه کشوری شده و تیم شهید رهنمون شهرستان شهرستان شاهرود که نمونه کشوری این طرح شده نیز تقدیر خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_4259326"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2591307/4259326?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما