شناسهٔ خبر: 36876937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل:

مشارکت همگانی برای پرداخت صدقه و کمک به ایتام تقویت ‌شود

اردبیل - مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل گفت: با بهره گیری از ظرفیت ائمه جماعت و نهادهای مرتبط مشارکت همگانی برای پرداخت صدقه، زکات و کمک به ایتام و نیازمندان تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری بعد از ظهر یکشنبه در نشست تخصصی با ائمه جماعات کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد: افزایش فرهنگ مشارکت همگانی در امور صدقه، زکات و کمک به نیازمندان و انجام فعالیت‌های فرهنگی در این راستا مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان از جمله بهترین نوع عبادت‌ها است، افزود: تشویق اقشار مختلف مردم برای افزایش مشارکت‌ها در پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان در اولویت است.

مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با توجه به وظایف خود در حوزه مسائل فرهنگی در تلاش است تا نسبت به ارتقای سطح فرهنگی و فکری خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه برنامه‌های مختلفی را پیاده سازی نماید.

نصیری از برخورداری خدمات کمیته امداد استان اردبیل از پیوست فرهنگی خبر داد و افزود: این موضوع به توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش منجر خواهد شد.

به گفته وی ائمه جماعت نقش بسیار ارزشمندی را در ترویج فرهنگ اتفاق در جامعه ایفا می‌کنند.

مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل تصریح کرد: گسترش و نهادینه سازی احسان و نیکوکاری در کاهش بسیاری از مسائل و مشکلات زندگی جامعه هدف موثر واقع خواهد شد.

نظر شما