شناسهٔ خبر: 36876800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| پیروزی خانگی مس سونگون در دیداری پرحاشیه مقابل شهروند ساری

تیم فوتسال مس سونگون در دیداری پرحاشیه مقابل شهروند ساری به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

شاگردان علی افضل شروع خوبی در این بازی داشتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش بیافتند. مهدی جاوید، محمد شجری و مسلم اولاد قباد 3 گل نخست تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند. اما در حالی که بازی با برتری تیم میزبان دنبال می‌شد، از دقیقه 13 به خاطر درگیری و اعتراض دو تیم متوقف شد.

پس از شروع مجدد بازی، فرهاد فخیم و مهدی جاوید به ترتیب در دقایق 18 و 19 برای مس سونگون گلزنی کردند تا نیمه نخست این دیدار با برتری 5 بر صفر شاگردان افضل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی دو تیم پربرخورد دنبال شد اما در مس سونگون توانست اختلاف 5 گل را تا دقیقه 31 بازی حفظ کند تا اینکه پژمان بهاریوند توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. پس از این گل بازی با برتری 5 بر یک تیم میزبان ادامه داشت و حملات دو تیم بی‌ثمر بود. تا اینکه در ثانیه‌های پایانی، علی اسعدی گل دوم را برای شهروند به ثمر رساند تا این بازی با برتری 5 بر 2 مس سونگون به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، حواشی این بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا بازی دو تیم با توقف و تنش دنبال شود.

* علی‌رغم برخورد گرم سرمربیان دو تیم در آغاز نیمه دوم، حواشی این بازی تمامی نداشت و سرپرست تیم مهمان اعتراضات مکرری نسبت به قضاوت داوران این بازی داشت.
* سرپرست تیم شهروند ساری در دقایقی از بازی نیز با تماشاگران تیم میزبان درگیری لفظی پیدا کرد.

* رضا امانی که پس از حواشی ایجاد در نیمه اول، با صلاحدید کادر فنی نیمکت نشین شد، تا آخر بازی از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی‌های خود بود.

* در دقیقه 33 بازی علیرضا صمیمی پس از برخورد نسبتاً شدید با بازیکن حریف نقش بر زمین شد که بی توجهی داور به مصدومیت دروازه‌بان مس سونگون اعتراض تماشاگران و کادر فنی این تیم را در پی داشت.

* دیدار تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری در حضور حدود یک هزار و 500 تماشاگر برگزار شد.

* در دقایق پایانی دیدار، بازی دو تیم به دلیل مصدومیت دروازه‌بان تیم مهمان متوقف شد.

انتهای پیام/116/ ع

نظر شما