شناسهٔ خبر: 36876799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزداران سخت‌کوش عرصه نظم و امنیت در سطح استان بوشهر بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی است که تا به حال توانسته‌ایم قاچاق‌چیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق در عملیات‌های منسجم در یک هفته اخیر مقادیر زیادی کالای قاچاق دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی  با بیان اینکه در جریان این عملیات‌ها تعداد چهار فروند شناور و دو دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است، یادآور شد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 44 میلیارد و 89 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

رضایی‌نژاد با تقدیر از هوشیاری و اقتدار مرزداران، خاطرنشان کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر مأموریت‌های محوله از عوامل موفقیت آن‌ها در مأموریت‌ها بوده که توانسته‌اند با اقدام به موقع، قاچاق‌چیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما