شناسهٔ خبر: 36876506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| دلجویی سرمربیان مس سونگون و شهروند ساری پس از درگیری و اخراج/ خروج تیم مهمان از زمین بازی

دیدار تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری در حالی برگزار می‌شود که نیمه نخست این دیدار برای دقایقی با حواشی و درگیری همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم (معوقه) لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار در حالی با برتری 5 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید که این نیمه به خاطر حواشی و درگیری‌های پیش‌آمده، برای دقایقی متوقف شد. در دقیقه 13 بازی رضا امانی، بازیکن تیم شهروند ساری با خطای نسبتاً شدید و غیرحرفه‌ای مهدی جاوید را متوقف کرد. پس از این صحنه، علیرضا افضل، سرمربی مس سونگون به سمت بازیکن خاطی رفته و نسبت به حرکت وی اعتراض کرد که با واکنش شدید امانی مواجه شد.

* در ادامه سرپرست تیم مهمان و رضا لک، سرمربی این تیم وارد ماجرا شده و با علیرضا افضل درگیر شدند اما این مسئله با حضور داوران و اخراج سرمربیان ختم به خیر شد.

* سرمربی تیم میزبان پس از اخراج زمین بازی را ترک کرده و از روی سکوها بازی را پیگیری کرد اما رضا لک در اعتراض به اخراج خود، شهروند ساری را از زمین بازی بیرون کشیده و مانع ادامه بازی شد.

* حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون و مسئولان برگزاری بازی با حضور در کنار زمین، از رضا لک خواستند تا از زمین خارج‌شده و اجازه دهد بازی در آرامش پیگیری شود. در نهایت پس از چند دقیقه، سرمربی شهروند راضی شد زمین بازی را ترک کند.

* علی‌رغم اتمام درگیری‌ها، طاها مرتضوی، کاپیتان شهروند چند بار به نیمکت مس سونگون نزدیک شده و به دنبال ایجاد درگیری با مربی این تیم بود اما بازیکنان مس اجازه این کار را نداده و علیرضا صمیمی از او خواست تا به سمت نیمکت خودی حرکت کند.

* فرهاد فخیم، کاپیتان تیم مس سونگون پس از این درگیری‌ها به دنبال آرام کردن بازیکنان و کادر فنی مس بود اما علی‌رغم بیرون بودن تیم حریف، داور بازی اجازه صحبت فخیم با نیمکت نشینان این تیم را نداد. در ادامه داور بازی راضی شد تا کاپیتان مس با نیمکت نشینان این تیم صحبت کند.

* علیرضا افضل پس از اخراج از زمین توسط هواداران تیم میزبان تشویق شد. آن‌ها شعارهایی نیز علیه تیم میزبان و در اعتراض به بیرون کشیدن تیمشان از زمین بازی سر دادند که این موضوع با دخالت مسئولان باشگاه مس ختم به خیر شد.

* در آغاز نیمه دوم علی افضل و رضا لک کنار زمین حضور داشته و پس از دلجویی از هم، زمین بازی را ترک کردند تا از روی سکوها هدایت تیمشان را بر عهده بگیرند.

* در نیمه دوم بازی نیز رضا امانی با علیرضا عسگری درگیر شد که در این صحنه بازیکن مس سونگون با کارت زرد داور جریمه شد. کادر فنی شهروند نیز امانی را از بازی بیرون کشیده و لک از او خواست تا با آرامش بیشتری بازی کند.

به گزارش تسنیم، دیدار دو تیم مس سونگون و شهروند ساری از سری دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور با برتری 5 بر صفر تیم میزبان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 116/ ع

نظر شما