شناسهٔ خبر: 36876429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار ماسال:

مشکلات را با هم افزایی و همکاری برطرف می‌کنیم

فرماندار ماسال با اشاره به روند رو به جلوی شهرستان ماسال در مقایسه با سایر شهرستان های هم تراز، گفت: همچنان کاستی‌هایی در زمینه های زیرساختی شهرستان وجود دارد که باید با کمک یکدیگر و هم افزایی این مشکلات را رفع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پورحضرت در نشست با فرماندهی و مسئولان دوایر انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه شهرستان ماسال شهرستانی نوپا و تازه تاسیس است که به همراه شهرستان های املش، سیاهکل و رضوانشهر در سال 76 تاسیس شدند، افزود: خوشبختانه شهرستان ماسال در قیاس با سایر شهرستان‌های هم تراز خود رو به جلو حرکت کرده است اما در عین حال کاستی هایی هم دارد که باید با کمک هم این کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: هر چند در این شرایط از زمان مدیریت کردن به دلیل محدودیت اعتبارات و امکانات سخت است اما امیدوارم با همراهی و کمک همه اقشار مردم، نهادها و ادارات و تلاش مضاعف بتوانیم با غلبه بر محدودیت ها بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

فرماندار ماسال با اشاره به وجود برخی مشکلات در زیرساخت های شهرستان، گفت: شهرستان ماسال در سالهای گذشته در زمینه زیرساخت های گردشگری رشد خوبی را داشته است و به همین دلیل به ویژه در ایام بهار و تابستان با حضور چشمگیر گردشگران در مناطق ییلاقی و لزوم ایجاد امنیت ترافیکی و کنترل تصادفات، بار کاری نیروی انتظامی نیز افزوده می شود.

پورحضرت مشکلات حوزه منابع طبیعی در سطح شهرستان را یکی دیگر از دغدغه های مردم شهرستان دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز باید دقت کنیم قانون فصل الخطاب است اما در عین حال باید از قانون به نفع مردم بهره بگیریم و گره ای از مشکلات مردم بگشاییم.

وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در کاهش آمار تصادفات در شهرستان، گفت: در زمینه کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات  اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که البته باید این روند رو به کاهش تداوم پیدا کند چرا که سلامت و امنیت مردم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار ماسال با اشاره به درپیش بودن انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت 4 رکن اصلی انتخابات است که نیروی زحمتکش انتظامی در راستای تامین امنیت انتخابات، وظیفه سنگین ایجاد نظم و حفاظت از صندوق های  اخذ رای را عهده دار است.

سرهنگ عفت‌دوست فرمانده انتظامی شهرستان ماسال نیز با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان ماسال در زمینه‌های مقابله و کشف سرقت، مواد مخدر و مشروبات الکلی و کنترل ترافیک، گفت: باتوجه به گردشگر پذیر بودن منطقه نیازمند افزایش تعداد پاسگاه‌های انتظامی در شهرستان هستیم که خوشبختانه مجوز تاسیس پاسگاه در روستای تاسکوه گرفته شده است و امیدواریم با کمک فرمانداری بتوانیم هر چه زودتر این پاسگاه را راه اندازی کنیم.

نظر شما