شناسهٔ خبر: 36876096 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شاخص کل بورس رشد ۴۹۰۰واحدی را تجربه کرد

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۴۹۴۲ واحدی عدد ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ واحد را نمایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۴۹۴۲ واحدی عدد ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۰۲ هزار و ۷۹۹ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۴۰ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۸۱ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۲۸۲ را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن چهار میلیارد و ۷۹۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۴۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «وبملت»، «فولاد» و «کگل» به ترتیب با ۳۸۹، ۳۶۶ و ۳۱۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «فارس»، «رمپنا» و «شخارک» به ترتیب با ۱۱۰، ۶۵ و ۴۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «وبملت» و «فاراک»  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و  خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

امروز شاخص بورس تهران برای پانزدهمین روز متوالی  مثبت بود و شاخص کل رکورد جدیدی ثبت کرد. نماگر بازار با رشد ۵ هزار واحدی کانال  ۳۳۲ هزار واحدی را فتح کرد.

223231

نظر شما