شناسهٔ خبر: 36875654 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سخنگوی حماس نسبت به تعرض اسرائیل به مسجدالاقصی هشدار داد

حوزه/ درحالی که در ماه اخیر اسرائیل حملاتش به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی افزایش داده است، سخنگوی حماس نسبت به این تعرضات اشغالگران اسرائیلی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از xinhuanet، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس، به اشغالگران رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرض آن ها   مسجد الاقصی  هشدار داده و گفت که این اقدامات آن ها اوضاع را به سمت انفجار پیش خواهد برد.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس درباره احتمال انفجار اوضاع در سرزمین‌های اشغالی به دلیل تداوم تعرض و تجاوزات اشغالگران اسرائیلی به مسجد الاقصی هشدار داد.

ابوعبیده غروب شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: آنچه اخیرا در مسجد الاقصی اتفاق افتاد و تعرض به نمازگزاران، محافظان و خادمان مسجد الاقصی و اقدامات و رفتارهای تحریک آمیز شان علیه آنها اوضاع را به سمت انفجار پیش خواهد بود و مسئولیت آن کاملا متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این مقام برجسته جنبش مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه   صهیونیست ها با ادامه تعرض مسجد الاقصی هیزم به آتش می‌اندازند و مسلمانان فلسطینی را تحریک می کنند، گفت : صبر ما در برابر اشغالگران هرگز زیاد نخواهد بود.

لازم به ذکر است نظامیان رژیم اسرائیل حملات شان را به مسجدالاقصی شدت بخشیده و طی ماه گذشته بیش از چهارصد مورد حمله، بازداشت و عملیات تخریبی توسط رژیم اشغالگر در بیت المقدس ثبت شده است.

این حملات شامل حملات مکرر به نمازگزاران باب الرحمه و بازداشت نمازگزاران و یا ممانعت از رسیدن نمازگزاران به مسجد الاقصی است.

نظر شما