شناسهٔ خبر: 36875437 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«ترانه مادری» موضوع فیلم‌نوشت امشب

تهران- ایرنا- برنامه «فیلم‌نوشت» در شبکه آی‌فیلم، امشب متن سریال «ترانه مادری» را بررسی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی فیلم، برنامه «فیلم‌نوشت» به‌کارگردانی ارغوان تجلی‌منش و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه، یک‌شپبه شب‌ها از کانال فارسی این شبکه روی آنتن می‌رود.
 
این هفته میعود بهبهانی‌نیا نویسنده و ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال «ترانه مادری» در «فیلم‌نوشت» حضور دارند.
 
«ترانه مادری» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، در تابستان سال ۱۳۸۷ از شبکه سه سیما پخش و در اردیبهشت ۱۳۹۶ از شبکه آی‌فیلم بازپخش شد.
 
«فیلم‌نوشت» امشب ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن می‌شود و در ساعت ۰۷:۳۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

ترانه مادری داستان خواهر و برادری به نام فرخ و فرخنده است که مشکلات بسیاری در روابط خود دارند و همین موضوع باعث دوری آنها از یکدیگر و مهاجرت فرخنده و خانواده اش به شهرستان می شود . اکنون پس از مدتها پویا ، پسر فرخنده و بهرام پسر فرخ در آستانه قبولی در دانشگاه هستند. با قبولی پویا در یکی از دانشگاه های تهران، فرخنده ناچار همراه او به تهران می آید و… با گذشت ۱۵ سال از این ماجرا، مادربزرگ خانواده سعی در نزدیک کردن آن‌ها به هم دارد و سعی می‌کند با کمک کردن به پویا و بهرام تا هر دو در یک دانشگاه قبول شوند، زمینهٔ این نزدیکی را فراهم کند. این وسط، خانه‌ای که مادربزرگ برای ایجاد کانون اصلی این اتفاق‌ها در نظر گرفته، همان خانه‌ای است که به عنوان سهم دو برادر یتیم بوده و فرخ می‌خواهد با فروش آن، صاحب پول کلانی شود.

در این سریال هنرمندانی چون هما روستا، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، سیاوش خیرابی، علی طباطبایی، محمد شادانی، بیتا سحرخیز، مینا لاکانی، محمد حاتمی، الهام پاوه‌نژاد، مهین شهابی، محسن افشانی، حسین سحرخیز و حسن آتشانی ایفای نقش کرده اند.

نظر شما