شناسهٔ خبر: 36875335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی:

بیانه گام دوم انقلاب نگاه عمیق به جوانان دارد/روز دانشجو نمادی از بیداری اسلامی است

تولیت آستان قدس رضوی در گرامی داشت روز دانشجو گفت: بیانیه گام دوم انقلاب شعار گونه نیست بلکه یک نگاه عمیق به جوانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ضمن اشاره به اینکه روز دانشجو یعنی روز دانشجویان انقلابی که نماد بیداری اسلامی هستند افزود: سعی شده است در همه حوزه های آستان قدس از جوانان و دانشجویان نخبه استفاده شود و دانشجویان نخبه در کنار با تجربه ها قرار بگیرید تا شاهد رشد و شکوفایی در حوزه های مختلف باشیم.      

وی ادامه داد: نگاه و امید داشتن به جوانان این مرز و بوم باید به عنوان فرهنگ در کشور نهادینه شود و نباید فراموش کرد که در اصل دفاع مقدس و جنگ توسط جوانانی چون شهید باکری و شهید همت اداره می شد. 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در بیاینه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان شده است گفت: بیانه گام دوم انقلاب شعار گونه نیست بلکه یک نگاه عمیق به جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: هیچ فردی خالی از نقد نیست و ما هم می دانیم که دچار نقدها و کاستی های هستیم و تمام نقدهای که نسل جوان و دانشجویان نخبه داشته باشند را با جان و دل گوش گوش میکنیم و از آنها استفاده می‌کنیم.

نظر شما