شناسهٔ خبر: 36874979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شیخ‌لاری: تنها عضو دائمی باشگاه هوادارانش هستند و بقیه می‌آیند و می‌روند/

سرمربی موقت تراکتور از تغییرات این باشگاه و بازی مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احد شیخ‌ لاری، سرمربی تیم تراکتور عصر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم و فرصت بشود که در این بازی بتوانیم از فرصت‌ها استفده کنیم.

او درباره حواشی اخیر تیم تراکتور گفت: فوتبال رشته‌ای است که در حال تغییر است. تنها هواداران دائمی هستند. جا دارد از کادر قبلی تشکر کنم. در کل باید گفت در فوتبال نباید چیزی را دائمی ببینیم. اگر موقت باشم بالاسر تیم هستم و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهم. الان باشگاه احساس نیاز می‌کند و من الان در خدمت تیم هستم و در کنار تیم خواهم بود. زمانی به عنوان سرپرست در خدمت تیم بودم و الان هم به عنوان سرمربی در تیم خواهم بود.

شیخ‌لاری افزود: تا آن‌جایی که در توان‌مان بود، امیدوارم بتوانیم مراحل و مسیری را که در پیش داریم را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم. دوست دارم به دور از حواشی بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند برگزار کنیم و برای بازی‌های بعدی انگیزه ایجاد کنیم. من از نوجوانی در ماشین‌سازی بودم و در دوران بزرگسالی به تراکتور رفتم و قسمت شد که در این‌جا در خدمت هواداران باشیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی درباره مسعود شجاعی اضافه کرد: آقای شجاعی بازیکنانی نیست که بخواهم معمولی به او نگاه کنم. این بازیکنان سرمایه ملی ما هستند. اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد من خواهم گفت. من همیشه از فکر و ایده‌های کاپیتان‌های تیمم استفاده می‌کنم.

وی درباره این که شایعه شده است که مسعود شجاعی قرار است در تراکتور به عنوان دستیار به کار خود ادامه دهد خاطرنشان کرد: قرار نسیت او دستیار من بشود؛ او کاپیتان تیم تراکتور است و سرمایه ملی است و حیف است که دستیار من بشود. ما در حال بررسی هستیم تا قدم‌های بعدی را برای تراکتور دقیق‌تر برداریم. در نظر داریم که بومی‌ها بیش‌تر کنار ما باشند.

شیخ‌لاری درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت:‌ محروم نداریم اما برای این بازی آقای سلیمی را در خط دفاع نداریم و در صورت نبود این بازیکن تیم را طوری جمع کردیم که با نبود او تیم لطمه نخورد. رضا اسدی هم به دلیل شکستن بینی در اختیار نخواهیم داشت و امیدوارم در هفته‌های آینده از او استفاده کنیم.

او در پایان گفت:‌ در بازی فردا، ما از لحاظ عملی و فنی سعی کردیم بازی خوبی را داشته باشیم و امیدوارم که بتوانیم هواداران را شاد کینم.

نظر شما