شناسهٔ خبر: 36873485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سعید جلیلی فردا به دانشگاه شهیدبهشتی می‌رود

همایش « عدالت اجتماعی؛ از آرمان تا واقعیت» با سخنرانی سعید جلیلی و به همت جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مهدی خطیب دماوندی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی  درباره برگزاری مراسم روز دانشجو در این دانشگاه گفت: ویژه برنامه روز دانشجو در دانشگاه شهیدبهشتی با حضور آقای سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: شانزدهم آذرماه یکی از روزهای هویتی جریان دانشجویی است که هر ساله تشکل های دانشجویی میزبان مسئولان و کارگزاران هستند. ماهیت اصلی روز دانشجو مطالبه گری‌ و در اصل بیانگر صراحت عملی و کلامی دانشجویان در قبال ظلم و استکبار است که متاسفانه در مراسمات روز دانشجو توجهی به آن نمی شود.

خطیب گفت: به گفته بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دانشگاه مبدا تحولات است و مقدرات کشور به دست همین دانشگاهی هاست. بنابراین دانشجو باید به عنوان حلقه وصل میان مردم و مسئولین صدای مردم باشد و مطالبه گر‌ نیاز ها و مشکلات مردم و جامعه باشد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: سخنرانی آقای جلیلی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت برگزار خواهد شد.

دبیر شورای‌تبیین‌ مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: بحث "عدالت اجتماعی" اصلی ترین و مهم ترین مسئله روز جامعه است و به عنوان محور اصلی این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آقای جلیلی در این برنامه پاسخگوی سوالات دانشجویان در بحث چالش ها و آسیب های عدالت اجتماعی خواهد بود.

نظر شما