شناسهٔ خبر: 36872070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احتمال سرمربیگری موقت «هاشمیان»؛

بیرانوند: برانکو بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

تهران- ایرنا- دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس، گفت: برانکو با توجه به شناختی که از فوتبال ایران دارد، بهترین گزینه برای هدایت تیم کشورمان است.

صاحب‌خبر -

«علیرضا بیرانوند» در حاشیه مراسم تقدیر از «علی پروین»، اظهار داشت: خوشحالم در مراسمی حضور دارم که اسطوره فوتبال ایران و آسیا در آن تجلیل می‌شود. امیدورام در ادامه فصل بتوانم با عملکردم باعث خوشحالی طرفدران پرسپولیس و فوتبال ایران شوم.

بیرانوند با اشاره به برخی از حواشی ایجاد شده برای او و انتقاد پیشکسوتان، عنوان کرد: من از کسی کدورت ندارم. احترام تمام پیشکسوتان را نگه خواهم داشت و امروز در این مراسم نیز به برخی از آنان گفتم راحت باشند و از من انتقاد کنند.

صحبت در مورد جایزه مرد سال فوتبال آسیا یکی دیگر از محورهای مصاحبه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود. او در این زمینه گفت: باید واقع بین باشیم وقتی قطر میزبان جام‌جهانی است باید از بعد تبلیغاتی، این کشور و فوتبال آن بالا برود. در بدو ورودم به هنگ کنگ متوجه شدم که مرد سال فوتبال نیستم. اما با توجه به حضور نیافتن «اکرم عفیف» امیدوار بودم که نتیجه برگردد که نشد.

بیرانوند در زمینه مطلب «مازیار ناظمی» مدیرکل ارتباطات وزارت ورزش و جوانان در فضای مجازی که دو روز قبل از مراسم از انتخاب نشدن او خبر داده بود، گفت: او با این کار می خواست از طریق رسانه و افکار عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تحت فشار قرار دهد تا تصمیم آنان برگردد اما این اتفاق نیفتاد. ما از لحاظ تیمی در فوتبال و فوتسال در سال ۲۰۱۹ نتایج خوبی کسب نکردیم و انتظار جایزه فردی نیز سخت است.

بیراوند با اشاره به برد تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان، گفت: نتیجه خوبی بود و هواداران خوشحال هستند. امیدوارم روند مثبت کنونی ادامه پیدا کند.

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیگر موضوع سوال خبرنگاران از بیرانوند بود که وی در پاسخ تصریح کرد: چهار ماه تا نخستین بازی تیم ملی زمان است و «مهدی تاج» و دیگر مسوولان به دنبال استخدام یکی مربی سطح بالا هستند. البته ممکن است در ۲ بازی برابر هنگ کنگ و کامبوج وحید هاشمیان روی نیمکت تیم ملی باشد. هاشمیان می‌تواند با مربیان خارجی ارتباط خوبی برقرار کند.

او در مورد احتمال انتخاب برانکو ایوانکویچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است زیرا شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. در زمان کارلوس کی‌روش نیز هشت تا ۹ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر برانکو تمرین می کردند. او مربی صاحب سبکی است.

نظر شما