شناسهٔ خبر: 36871502 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا

۶۴ مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته با دهها کشته و زخمي

۶۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۳ نفر کشته و ۴۶ نفر زخمی شده اند

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۶۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۳ نفر کشته و ۴۶ نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در فایتویل در ایالت آرکانزاس نیز دو کشته برجای گذاشت. در درگیری بین گروه‌های تبهکار در شهر جکسونویل در ایالت آلاباما نیز سه نفر زخمی شدند. در تیراندازی در باشگاهی در شهر اگوستا در ایالت جورجیا نیز دو نفر کشته شدند. دو نفر در تیراندازی در شهر واشنگتن در منطقه کلمبیا زخمی شدند. تیراندازی در بالتیمور در ایالت مریلند نیز دو زخمی برجای گذاشت. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر فرنسو در ایالت کالیفرنیا سه نفر زخمی شدند.
۹ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۰۲ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۴۰ نفر کشته و ۶۷ نفر زخمی شده اند. ۲۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۶۶ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۶۳ نفر کشته و ۱۱۳ نفر زخمی شده اند.

نظر شما