شناسهٔ خبر: 36870781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تذکر نمایندگان به «روحانی» درباره بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شوراهای حل اختلاف

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به رئیس جمهور درباره پرداخت معوقات بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شورای حل اختلاف توسط سازمان برنامه و بودجه را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلس علنی امروز ( یکشنبه 17 آذر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

**تذکر سیدتقی کبیری نماینده خوی به رئیس جمهور: چرا تعدادی از مردم علی‌رغم اعلام دولت، تاکنون هیچگونه دریافت کمک معیشتی نداشته‌اند.

**تذکر علیرضا محجوب نماینده تهران و نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر راه: تسریع در بازسازی جاده‌ها و پل‌های تخریب شده ناشی از سیل 97 و 98

** تذکر نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزیر آموزش و پرورش: دستور اقدام درباره اجرای قانون کاهش کار کارمندان معلول و افراد تحت تکفل معلول و بهزیستی صادر شود.

**همچنین تذکر این 2 نماینده به رئیس‌جمهور: تسریع در پرداخت معوقات بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شورای حل اختلاف توسط سازمان برنامه و بودجه با توجه به قانون بودجه سال 98 و تذکر به وزیر اقتصاد: تسریع در پیگیری عفو و بخشودگی جرایم سود مرکب وام‌ها توسط بانک‌های کشور و تذکر به رئیس‌جمهور و وزرای آموزش، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، بهداشت، خارجه، کار، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع، راه، صنعت، علوم، فرهنگ، میراث فرهنگی، نفت، نیرو، ورزش، کشور و ارتباطات: تسریع در پرداخت حقوق و پاداش کارکنان و بازنشستگان و تذکر به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت کمک هزینه معیشتی به کارگران و کشاورزان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد.

**تذکر حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر کشور: علت تنها گذاشتن مردم توسط پلیس در شهر گلستان و تذکر به وزیر تعاون: چرا بیمارستان 600 تختخوابی مشهد مقدس در کیلومتر 14 مشهد واقع است بعد از 44 سال تاکنون تکمیل نشده است و تذکر به رئیس‌جمهور: لزوم افزایش سهمیه بنزین خودروهای جانبازان قطع نخاعی.

**تذکر حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد غرب به وزیر ارتباطات: دستور پیگیری بررسی فوری نقش عوامل ستون پنجم وابسته به فرق ضد جمهوری اسلامی ایران در کارشکنی در برخی طرح‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه با اولویت کارشکنی یکی از مدیران دانشگاه پیام نور در دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب.

**تذکر حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور: چرا دولت به عنوان مجری قانون اساسی هنوز سازوکاری برای اجرای اصل 27 قانون اساسی و بیان اعتراضات مردم اتخاذ نکرده است.

**تذکر بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر به رئیس‌جمهور: لزوم نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها به خصوص دارو.

**تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس‌جمهور: آیا خبر دارید یارانه افزایش بنزین به بسیاری از مردم پرداخت نمی‌شود در حالی که قول آن داده شده است و تذکر به وزیر تعاون: اختلال دائمی و عدم پاسخگویی مناسب سامانه ثبت اعتراض و عدم پرداخت طرح معیشتی مردم که عملا این سامانه را نامناسب کرده است و تذکر به رئیس جمهور: اقدامات دولت در حوزه برجام و کاهش تعهدات متناسب با اقدامات طرف مقابل نیست چرا به استناد بند 3 قانون اقدام مناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی در اجرای برجام، مصوب سال 1394 مجلس، همکاری داوطلبانه با 1+5 را متوقف نمی‌کنید.

**تذکر امیر خجسته نماینده همدان به رئیس‌جمهور: با توجه به عدم نظارت در کنترل بازار و افزایش قیمت‌ها ترتیبی دهید که همه اقلام با نرخ مصوب باشد و خلاف آن عمل نشود.

**تذکر حسین نیاز آذری نماینده بابل به وزیر کشور: وزارت کشور باید امین مردم در انتخابات باشد و خود وارد رقابت‌های انتخاباتی نشود که متأسفانه در مازندران اینگونه است.

**تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس‌جمهور: چرا هرکجا می‌رویم از عدم واریز یارانه معیشتی صحبت می‌کنند و مشخص نیست که 64 میلیون نفری که ادعای واریز پول به حساب آنها دارید، کجا هستند.

انتهای‌ پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما