شناسهٔ خبر: 36870654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

علی پروین: کالدرون کارش را خوب بلد است

علی پروین گفت: پرسپولیس بهتر از قبل شده و از روند این تیم راضی هستم. کالدرون هم کارش را خوب بلد است و ان‌شالله تیم را بالا می‌آورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

علی پروین پیشکسوت نامدار فوتبال ایران که به خاطر سال‌ها بازی و مربی‌گری در پرسپولیس شهرت دارد، چندی قبل با یک اظهارنظر جنجالی، به تمجید از استقلال پرداخت و صراحتا گفت: «ای کاش پرسپولیس هم شبیه به این استقلال بازی می‌کرد.»

اخبار ورزشی- تعریف پروین با این ادبیات از استقلال و استراماچونی، حساسیت زیادی برای گابریل کالدرون  سرمربی آرژانتینی سرخپوشان تهرانی در پی داشت و کالدرون در این مورد، حرف‌هایی به زبان آورد، اما موضوع با سکوت پروین تمام شد. با این حال، سرمربی پیشین سرخپوشان بار دیگر از پرسپولیس حمایت کرد تا شاید وضعیت بهبود پیدا کند.

بالاخره این اتفاق در بازی با ذوب‌آهن رقم خورد و  پرسپولیس  با ارائه یک بازی زیبا، موفق به کسب برد جذابی شد و حریف را در اصفهان با ۳ گل از پیش‌رو برداشت. بعد از این دیدار، دیدگاه‌ها در مورد شرایط فنی پرسپولیس دچار تغییر شد و حالا همه از کالدرون و تیمش تعریف می‌کنند.

اتفاقا علی پروین هم لب به تمجید از پرسپولیس گشود تا دوباره به حامی کالدرون بدل شود. او در حاشیه مراسمی مربوط به پیشکسوتان فوتبالگفت: پرسپولیس بهتر از قبل شده و از روند این تیم راضی هستم. کالدرون هم کارش را خوب بلد است و ان‌شالله تیم را بالا می‌آورد.

علی پروین اضافه کرد: بالاخره همه ما آرزو داریم پرسپولیس موفق باشد. الان استقلال و سپاهان هم خیلی خوب و قوی شدند و دنبال قهرمانی هستند، اما من از پرسپولیس و کالدرون راضی هستم و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند کار بزرگی انجام بدهد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث شادی مردم شود.

 

نظر شما