شناسهٔ خبر: 36870211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رزمنده قرارگاه نصرت در دفاع مقدس:

بی‌توجهی به شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس خیانت است

سمنان- ایرنا- رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس گفت: بی‌توجهی به شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس خیانت بزرگ در حق ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

عبدالفتاح اهوازیان روز یکشنبه در یادواره ۹۶ شهید بهداشت و درمان استان سمنان در سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس سمنان افزود: خانواده شهدا نیازی به تکریم و دلجویی از سوی مسوولان و مردم ندارند، اما آرمان‌های شهدا باید حراست شود.
وی خاطر نشان کرد: فاصله گرفتن از شهدا خیانت به ملت ایران است و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است.
رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: شهدای بهداشت و درمان تنها در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی نکردند، بلکه این عزیزان در نبرد حق علیه باطل در کشور سوریه هم خوش درخشیدند.
اهوازیان تصریح کرد: در تجاوز به کشورهای منطقه مانند عراق ، سوریه و لبنان دو سوم از ارتش‌های جهان در مقابل جبهه مقاومت بودند، اما با درایت سربازان ولایی، دشمنان اسلام به زانو درآمدند.
وی اضافه کرد: آل سعود روزانه چندصددلار به نیروهای داعش حقوق می‌داد و بیشترین امکانات نظامی در اختیار دشمنان بود، اما نیروهای مقاومت توانستند در سال‌های گذشته ۹۰ درصد از خاک سوریه، ۲۲ درصد از خاک لبنان و ۵۸ درصد از خاک عراق که در حصر داعش بود را آزاد کنند.
رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس گفت: جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود و ملت ایران قدردان زحمات این سربازان ولایی هستند.
در این آیین تعدادی از رزمندگان و خانواده معظم شهدای بهداشت و درمان استان سمنان تقدیر شدند.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما