شناسهٔ خبر: 36870204 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صورت گرفت؛

اهدا 3000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اهدای 3000 جلد کتاب به ارزش 1.5 میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان ضمن اشاره به نقش اینکه کتاب در گسترش فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی عمومی، گفت: این کتاب‌ها به تازگی منتشر شده‌اند و به‌زودی بین کتابخانه‌های عمومی استان که با کمبود منابع روبه‌رو هستند و نیز کتابخانه‌های تازه تأسیس کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شوند.

وی جذب کتاب‌های اهدایی از سوی مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه‌های مهم اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد و گفت: یکی از روش‌های تجهیز کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به منابع اطلاعاتی جدید و متنوع جذب کتاب‌های اهدایی مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، این استان ۶۵ باب کتابخانه عمومی دارد که ۳۴ کتابخانه، شهری و ۳۱ کتابخانه هم روستایی است. همچنین در حال حاضر تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ۴۷ هزار و ۱۱۰ نفر و تعداد کتاب‌های موجود در این کتابخانه‌ها ۵۷۰ هزار جلد است.

نظر شما