شناسهٔ خبر: 36869357 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کدام مدارس فردا دوشنبه ۱۸ آذر تعطیل هستند؟

با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و لغزندگی معابر در برخی استان‌ها مخصوصا نیمه غربی کشور مدارس برخی استان‌ها فردا دوشنبه ۱۸ آذر تعطیل هستند.

صاحب‌خبر -

کدام مدارس فردا دوشنبه ۱۷ آذر تعطیل هستند؟به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران و کاهش نسبی دما در برخی استان‌ها و همچنین بالا آمدن آب و لغزندگی معابر و با توجه به تصمیمات ستاد مدیریت بحران هر استان برای جلوگیری از وقوع حادثه مدارس برخی استان‌ها فردا دوشنبه ۱۸ آذر  تعطیل هستند که در ادامه این گزارش به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

با توجه به پدیده برودت هوا و احتمال تعطیلی مدارس برخی استان‌های دیگر این گزارش تا ساعات پایانی امشب به روز رسانی می‌شود:

مدارس گلستان تعطیل است

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: براساس مصوبه کارگروه سلامت گلستان، همه مدارس گلستان در همه مقاطع تحصیلی تا ظهر روز سه شنبه به علت شیوع آنفلوآنزا تعطیل و مدارس نوبت عصر سه شنبه ۱۹ آذر طبق روال عادی برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس استان اردبیل
با توجه به تداوم برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع احتمالی بیماری در مدارس استان، فردا دوشنبه ۱۸ آذرماه ۹۸، کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل است.

تعطیلی مدارس چابهار
براساس اعلام ستاد مدیریت بحران چابهار، با توجه به تشدید بارندگی‌ها و آبگرفتگی معابر در این شهرستان کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۱۸ آذرماه تعطیل می‌باشد.

 مدارس شیفت صبح کنارک تعطیل شد
فرماندار کنارک گفت: با توجه به تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و احتمال خطر برای دانش آموزان مدارس شيفت صبح این شهرستان فردا دوشنبه ۱۸ آذر ماه در تمامی مقاطع تعطيل است.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اوج شیوع آنفلوانزای فصلی و برای حفظ سلامت دانش آموزان فردا هجدهم آذر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم در دو نوبت صبح و عصر در همه مناطق استان تعطیل است.

تعطیلی مدارس کنارک و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح برخی شهرهای لرستان

فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و دبستانی شهرستان های ازنا و الیگودرز در روز دوشنبه ۱۸ آذر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود. همچنین در شهرستان های سلسله و نورآباد و منطقه کاکاوند نیز فردا فعالیت تمامی مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود. مدارس کنارک نیز با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر در تمامی مقاطع تحصیلی فردا در شیفت صبح تعطیل است.

انتهای پیام/ 

نظر شما