شناسهٔ خبر: 36869089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در لرستان

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان لرستان در خرم آباد گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، رئیس دانشگاه لرستان امروز(17 آذر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار در دانشگاه لرستان، افزود: تقویت فرهنگ پژوهش بستر رشد و توسعه جامعه است.

 

«خسرو عزیزی» با اشاره به برنامه های دانشگاه لرستان در تقویت فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان، اظهار داشت: دانشگاه محور توسعه است و باید در خدمت جامعه باشد.

 

وی با اشاره به نامگذارای ۱۶ تا ۲۳ آذر در قالب هفته پژوهش، بیان کرد: در طول هفته پژوهش برنامه های گسترده ای را در راستای تقویت فرهنگ پژوهش در جامعه برگزار می شود.

 

عزیزی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه یکی از برنامه های هفته پژوهش در استان است، افزود: این نمایشگاه در قالب ۴۸ غرفه در دانشگاه لرستان برپا شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی دراین نمایشگاه ادامه داد:  در قالب این نمایشگاه مدیران اجرایی حضور پیدا می کنند و به سوالات،  مسائل و مشکلات دانش آموزان، دانشجویان، هیئت علمی ها و ... پاسخ می دهند.

 

عزیزی ادامه داد: همچنین در روز اختتامیه این نمایشگاه از پژوهشگران و فناوران برتر استانی، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، دستگاههای اجرایی و ... تجلیل خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاههای تخصصی در زمینه چالش ها و مشکلات موجود در استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تصریح کرد: برگزاری کارگاه مهارت افزایی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای و همچنین دانشگاه فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های پیش بینی شده طی هفته پژوهش در استان است.

نظر شما