شناسهٔ خبر: 36868917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرکی: به دنبال بهترین نتیجه مقابل استقلال هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان پیکان برای رویارویی با استقلال انگیزه‌ زیادی دارند و می‌خواهند بهترین نتیجه را برابر صدرنشین فعلی لیگ برتر کسب کنند.

صاحب‌خبر -

«حسین فرکی» در نشست خبری پیش از بازی پیکان و استقلال در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی را گرفته و به طور حتم بازی دشواری را مقابل این تیم پیش رو داریم.

وی افزود: بازیکنان پیکان برای رویارویی با استقلال انگیزه‌های زیادی دارند و می‌خواهند بهترین نتیجه را برابر صدرنشین فعلی لیگ برتر کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه باشگاه استقلال به دنبال جذب شهریار مغانلو است، خاطرنشان کرد: او بازیکن پیکان است و تا پایان فصل در تیم ما حضور خواهد داشت.

فرکی تصریح کرد: باید در مقابل استقلال منطقی و با برنامه فوتبال بازی کنیم و اگر بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم شانس زیادی برای کسب نتیجه قابل قبول برابر تیم استراماچونی داریم.

وی تاکید کرد: دو تیم پیکان و استقلال خط حمله خوبی دارند و به طور حتم بازی فردا جذاب و گل‌های زیادی خواهد داشت و امیدوارم تیم ما برنده از زمین خارج شود.

سرمربی پیکان در پایان گفت: اگر به ترکیب تیم پیکان در این فصل نگاه کنید متوجه خواهید شد تا اینجای مسابقات با ۱۵ بازیکن در زمین حاضر شده‌ایم،شاید در ادامه فصل بازیکنانی به پیکان اضافه شوند اما کمبود مهره داریم و این در حالی است که تیم‌هایی همچون استقلال هر چقدر بازیکن محروم و مصدوم داشته باشند بازهم مشکلی ندارند.

«آندره‌آ استراماچونی» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پیکان شرکت نکرد. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان هفته گذشته نیز پاسخگوی نمایندگان رسانه‌های گروهی نبود.

دو تیم فوتبال پیکان و استقلال فردا «دوشنبه» در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در وزرشگاه قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما