شناسهٔ خبر: 36868699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایسنا

راهکار مدیرکل بیمه ایران در ایلام برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان

50327

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام گفت: اگر پیمانکاران بزرگ نفت و گاز استان بیمه خود دراستان ایلام صادر کنند دراین صورت ضریب نفوذ بیمه استان ایلام بالا خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

«عیسی میرزایی» در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت بیمه ایران به سمت اقتصاد  دیجیتالی در حرکت است که در این طرح مردم با سیستم الکترونیک از خدمات بیمه‌ای بهره مند می‌شوند.

میرزایی گفت: افزایش  تعداد نمایندگان فروش در سطح استان ، فروش دیجیتالی بیمه،افزایش تنوع محصول در رشته عمر، از جمله اهداف کلان شرکت است که در آینده نزدیک این طرح ها به استان ایلام تعمیم پیدا می کند.

مدیر کل بیمه ایران استان با بیان اینکه  مدت زمان پرداخت خسارت بیمه کمتراز یک هفته است، گفت: در حال حاضر برابر قوانین بیمه ای، اگر مدت زمان خسارت بیمه بیش از 15 روز باشد بیمه ایران موظف به پرداخت جریمه خواهد بود و خوشبختانه  بیمه ایران بلافاصله پس از تکمیل  پرونده خسارت دیده ، خسارت را پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دو شعبه اصلی بیمه ایران در استان فعال است که شعبه ستادی در شهرستان ایلام وشعبه دیگردر شهرستان مهران به مردم خدمت ارائه می‌دهد و تا سال گذشته 70 نمایندگی در سطح استان فعال بود که امسال 12 نمایندگی در قالب عمر و کارآفرینی اضافه شده است.

میرزایی گفت: جهت جلوگیری از تردد ارباب رجوع و رعایت حال مردم،  بیمه ایران در نقاط دور افتاده استان از جمله بخش های "هلیلان"،" دشت عباس"، "مورموری"، "موسیان" اقدام به تاسیس نمایندگی فروش کرد.

مدیر کل بیمه ایران استان در ادامه به چالش و مسائلی که بیمه ایران با آن روبرو است پرداخت و اظهار کرد: مشکل عدم ارتباط سریع  با سازمان‌ها  در زمان پرداخت خسارت  ، به روز نبودن بانک اطلاعاتی بیمه مرکزی و  نبود صندوق پرداخت خسارتهای بدنی  بیمه مرکزی در استان از جمله مشکلاتی است که بیمه ایران استان با ان روبرو استکه امیداوارم در آینده نزدیک این مشکلات مرتفع شود و در صورت تحقق این امر؛ از پرداخت خسارت‌های غیر واقعی جلوگیری می‌شود و از سوی دیگر زمان پرداخت خسارت کوتاه تر خواهد شد.

وی به بیمه گذاران توصیه کرد مبلغی را که برای حق بیمه پرداخت می کنند به عنوان هزینه نگاه نکنند، که این پرداخت در واقع نه نتها هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است. که درواقع این پرداخت پشتوانه بیمه گذار است به طوری که در مواقع حوادث به ویژه حوادث طبیعی اولین مراکزی که می‌توانند سریعا خسارت را پرداخت کنند شرکتهای بیمه ای هستند.

میرزایی گفت: اگر پیمانکاران بزرگ نفت و گاز استان بیمه خود دراستان ایلام صادر کنند دراین صورت ضریب نفوذ بیمه استان  ایلام بالا خواهد رفت.

وی اعتماد، برند بودن ،  رسیدگی در پرداخت در اسرع و وقت  و پشتوانه مردمی داشتن را زویژگی های بیمه ایران دانست و گفت:  بیمه ایران در سطح استان برای مردم قابل قبول و مورد اطمنیان است.

مدیر کل بیمه ایران در استان ایلام تصریح کرد: خوشبختانه بیمه ایران استان در مقایسه با سال گذشته 32 درصد رشد داشته که این رشد نشان دهنده کار جهادی نمایندگان فروش واعتماد مردم به بیمه ایران است.

میرزایی  در ادامه به موضوع خسارت‌های بیمه ایران استان اشاره کرد و گفت:   بیشترین خسارت بیمه استان در بخش شخص ثالث اتومبیل و کمترین خسارت دررشته حوادث انفرادی حوادث غیرتصادف است.

مدیر کل بیمه ایران استان درادامه با اشاره خدمت طلایی و ارزنده بیمه ایران در استان  در ایام اربعین تصریح کرد: بیمه ایران درقالب  قراردادی سراسری که از سوی برخی سازمان‌ها با بیمه ایران منعقد شد در بخش درمان به  3500  نفر خدمت ارائه کرد.

میرزایی ، انتقال 235 نفر به محل سکونت به دلیل ناتوانی جسمی ، انعقاد قرار داد با تمامی بیمارستانهای دولتی و خصوصی در سطح استان ، استقرار دو سرد خانه  ، استقرار 20 دستگاه آمبولانس در مرز جهت حمل بیمار و ایجاد چهار واحد سیار خسارت  جهت پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه را از اقدامات بیمه ایران در استان ایلام در ایام اربعین عنوان کرد.

میرزایی در پایان تصریح کرد: حائز رتبه برتربیمه ایران استان ایلام  در جشنوار رجایی در بین دستگاههای اجرایی استان وهمچنین  کسب عنوان گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از افتخارات بیمه ایران در استان ایلام است.

به گزارش ایسنا، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان ایلام در نشست اخیر شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌های استان ، ضریب نفوذ بیمه در استان را  ۲.۳ درصد اعلام کرد و گفت: استان ایلام در این زمینه در رتبه ۲۲ کشور قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما