شناسهٔ خبر: 36868395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شایعات پیرامون مسابقه ایران و پرتقال در جام جهانی 2018 سوژه تئاتر شد

نمایش در کشور شما قابل دسترس نیست به شایعه‌ای می‌پردازد که شبِ قبلِ مسابقه‌ی ایران وپرتغال در جام جهانی، فضای مجازی را پُر کرد و همه آن را باور کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بیرانوند پنالتی رونالدو را نگرفت. شنیدن این جمله شاید به خودی خود برایمان بسیار عجیب باشد زیرا می‌دانیم بیرانوند پنالتی رونالدو را گرفته است. اما کافیست شخصی یا گروهی، به هر دلیلی قصد انتشار همچین شایعه‌ای را داشته باشند.

در این صورت دیگر این جمله به هیچ عنوان به نظرمان عجیب نخواهد آمد. بی‌آنکه خودمان بدانیم به پراکنده شدن شایعه کمک می‌کنیم. و هر چه در توان داریم را به کار می‌بندیم تا اثبات کنیم. آنچه می‌گوییم درست است و برای مثال بیرانوند پنالتی رونالدو را نگرفته است.

شاید اکنون که از بیرون گود به ماجرا نگاه می‌کنیم با خودمان بگوییم نه، این حرف‌ها اراجیفی بیش نیست، مگر می‌شود ثابت کرد که بیرانوند پنالتی رونالدو را نگرفته؟ چه کسی همچین شایعه‌ای را باور می‌کند؟ باید بگویم که بهتر است با خودمان رو راست باشیم، ما باور می‌کنیم، اگر بخواهیم که باور کنیم.

نمایش در کشور شما قابل دسترس نیست به شایعه‌ای می‌پردازد که شبِ قبلِ مسابقه‌ی ایران وپرتغال در جام جهانی، فضای مجازی را پُر کرد و همه آن را باور کردیم. شایعه‌ای که بسیار نرم هویت‌مان را زیر سوال می‌بُرد.

نویسنده: دامون نوروزی

طراح و کارگردان: ندا تمیمی

بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) پویا باغی، آرش بختیاری، محیا بیاتانی، امیر جلیلی، زهره زارعی، سهیل فراهانی، مهسا کاوه، سهراب کامکار، آرین کبیری، روژان گلستانی، علی محمودی، پریا میر کیانی، علی هدایتی

تهیه کننده: علیرضا یگانگی  

جانشین تهیه کننده: پویا باغی

بازیگردان: مهدی بزرگ زاده

دستیار کارگردان: روژان گلستانی

منشی صحنه: غزل یگانگی

طراح نور: محمود نوروزی

طراح صدا: دامون نوروزی

طراح گرافیگ: آرش بریلی

ساخت دکور: محمود صادقی

طراح گریم: افسانه خلفی

دستیار صحنه و لباس: ریحانه احمدی، شقایق موسوی، علیرضا عبدالله زاده

عکاسان: محمد معصومی، امیررضا هرمزی، سپیده چکامه، ساحل سبز علی

ساخت تیزر: موسسه فرهنگی و هنری طهرانیزه

مدیر رسانه: یگانه عصاری

نظر شما