شناسهٔ خبر: 36866579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال

خوزستانی‌های بالای جدولی به هم رسیدند

تیم پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان فردا جذاب ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

خوزستانی‌های بالای جدولی به هم رسیدندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال دوشنبه ۱۸ آذر با هفت مسابقه برگزار می‌شود. رقابت جنوبی‌ها جذاب ترین مسابقه این هفته است و هواداران بسکتبال با توجه به روند هفته‌های قبل، انتظار نتایج شگفت آور  در سایر مسابقات را هم دارند.

 طعنه نفتی‌ها به همسایه! 

تیم نفت آبادان بعد از تجربه نخستین شکست فصل مقابل ذوب آهن اصفهان، فردا به مصاف پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ می‌رود. صفحات هواداری نفت آبادان از این مسابقه به عنوان رقابت نفتی‌های فقیر و غنی یاد کرده اند.

آبادانی‌ها تا پایان نیم فصل هم فرصت تنفس زیادی ندارند و بعد از این هفته باید به مصاف شیمیدر قم، شهرداری گرگان و آویژه مشهد بروند که در میان ۶ تیم بالای جدول قرار دارند.

 شیمیدر با یار خارجی تکراری 

شیمیدر قم دومین تیم بعد از گرگان در بین پنج تیم بالای جدول رده بندی لیگ است که اقدام به جذب بازیکن خارجی کرد. شیمیدری‌ها به سراغ ویورلی آستین بازیکن آمریکایی-آلمانی فصل قبل خود رفتند، در حالی که مایک رستم پور بازیکن ایرانی - آمریکایی این تیم به علت درگیری فیزیکی با صالح فروتن در مسابقه هفته نهم با محرومیت تعلیقی مواجه است و کمیته انضباطی فدارسیون امروز باید درباره میزبان قطعی محرومیت این بازیکن تصمیم بگیرد.

شیمیدری‌ها با این شرایط میزبان ذوب آهن اصفهان هستند که هفته قبل برد مهمی مقابل نفت آبادان به دست آورد.

 حمایت هواداران تراکتور از آذرشهر 

تیم بسکتبال آذرشهر بعد از دو شکست مقابل نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام، سومین رقابت سخت فصل را مقابل شهرداری گرگان در پیش دارد. آذرشهری‌ها که از میانه‌های جدول دور شده و به رده دهم لیگ برتر رسیده اند، امیدوارند با حمایت تماشاگران به یک برد مهم در این هفته دست یابند.

تیم توفارقان آذرشهر همچنان با توجه به مشکلات سالن خانگی، در شهر تبریز پذیرای حریفان لیگ برتری است و از این فرصت برای جذب هواداران فوتبالی تبریز استفاده می‌کند. آذرشهری‌ها برای این منظور از کانال‌های هواداری تراکتورسازی تبریز بهره می‌برند. هواداران شهرداری گرگان هم امسال فعال تر از فصل‌های دیگر عمل می کنند و حمایت از تیم خود را به شهر‌های دیگر می‌کشانند.

 بندرعباس با روحیه بهتر در کرمان 

شهرداری بندرعباس که با برد مهم هفته قبل مقابل مهرام تهران، اعتماد به نفس بهتری پیدا کرده، این هفته مهمان مس کرمان است. کرمانی‌ها با دو مسابقه کمتر و کسب فقط یک برد در هشت مسابقه، قعرنشین جدول رده بندی لیگ هستند.

 تهران میزبان دو مسابقه 

سالن آزادی تهران این هفته میزبان دو مسابقه است. مهرام و نیروی زمینی دو تیم تهرانی بالا و پایین جدولی به مصاف هم می‌روند و اکسون تهران بعد از شکست نزدیک مقابل آویژه مشهد، این هفته میزبان پدافند شهرکرد است.

 قزوین بدون کاپیتان، میزبان آویژه 

تیم شورا و شهرداری قزوین که در ۹ مسابقه لیگ برتر، یک برد به دست آورده است، این هفته میزبانی آویژه مشهد را برعهده دارد و مجید صالحی کاپیتان تیم را هم به علت محرومیت در اختیار ندارد. صالحی هفته قبل در دیدار مقابل نیروی زمینی به علت فحاشی به داوران اخراج شد و کمیته انضباطی این بازیکن را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

 >>   برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است: 
دوشنبه ۱۸ آذر:
پتروشیمی بندرامام - پالایش نفت آبادان
توفارقان آذرشهر - شهرداری گرگان
صنعت مس کرمان-شهرداری بندرعباس
شیمیدر قم-ذوب آهن اصفهان
اکسون تهران - رعد پدافند هوایی شهرکرد
شورا و شهرداری قزوین - آویژه پارسا مشهد
مهرام تهران - نیروی زمینی

نظر شما