شناسهٔ خبر: 36862810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت ۲۳۴۷ بازرسی از واحدهای صنفی سمنان/ ۲۰۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان سمنان گفت: تعداد دو هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و ... این استان صورت گرفت و در این راستا ۲۰۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در دوازدهمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به ریاست حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گوشت مرغ در حال حاضر با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار این استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تخم مرغ نیز به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در اختیار مشتریان استان سمنان قرار می‌گیرد‌، افزود: گوشت قرمز گرم گوسفندی نیز با قیمت ۸۰ هزار تومان و گوساله با قیمت ۶۹ هزار تومان در بازار به متقاضیان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۱۹۳ تن شکر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌های مربوطه در شبکه استانی توزیع شده و ۹۵ تن نیز در حال حمل به این استان است.

اسودی عنوان کرد: ۳۱۴ تن برنج پاکستانی به‌منظور رفع نیاز استان سمنان تخصیص داده شده است که به زودی در شبکه توزیع خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و به‌منظور جلوگیری و مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات، تعداد دو هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی در استان سمنان صورت گرفته که طی این بازرسی‌ها، ۲۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تنظیم شده است.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: طی این مدت ۱۷۷ مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری سازمان اعلام شده که طی بازرسی به‌عمل آمده ۹۲ مورد تخلف محرز شده است.

اسودی خاطرنشان کرد: رصد قیمت اجناس و بازرسی و نظارت از بازار به صورت مستمر و ویژه در دستور کار سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما