شناسهٔ خبر: 36862132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقانلو در گفتگو با مهر:

کسب سهمیه سوم دور از دسترس نیست/ نقاط ضعف بررسی شود

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در رقابتهای مسکو عملکرد خوبی داشت و با ادامه این روند کسب سهمیه توسط او دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مسابقات سطح فنی بالایی داشت، افت و خیزهای زیادی را شاهد بودیم و بهترین های دنیا برای قطعی کردن سهمیه خود به مسکو آمده بودند و در اغلب اوزان مبارزات سطح بالا و جذابی به نمایش درآمد. مسابقات مرحله نهایی گرندپری بود و آخرین ایستگاه برای تکواندوکارانی که می توانستند مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب کنند.  خدا را شکر با توجه به اتفاقاتی که افتاد بخصوص در وزن ۶۸- کیلوگرم که برخی مدعیان از دور مسابقات خارج شدند، شرایط طوری  مهیا شد که اگر میرهاشم مدال کسب نکرد، توانست سهمیه المپیک را به خود اختصاص دهد. 

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص باخت تکواندوکاران در ثانیه های پایانی گفت: فکر می کنم کادر فنی باید در خصوص این مسائل بیشتر کار کنند، با آنالیز رقبا در تمرینات روی این دست مشکلات کار کنند . البته مربیان تیم در سالن حضور داشتند و بدون شک نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران را دیده و امیدوارم در آینده شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم و اعضای تیم بتوانند در مجموع سه راند روند خاصی داشته باشند و پیروز از میدان خارج شوند. 

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی دو سهمیه حضور در المپیک را تثبیت کرده ایم، ان شالله بتوانیم سهمیه سوم را در رقابتهای گرنداسلم بدست بیاوریم. سجاد مردانی خیلی تلاش کرد و زحمت زیادی کشید به امید خدا در چین سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند. 

نظر شما