شناسهٔ خبر: 36862063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد :

افتخاری دیگر برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد / روایی نایب قهرمان آسیا شد

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان کشور در رقابتهای قهرمانی پیشکوتان آسیا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات دست یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان کشور در رقابتهای قهرمانی پیشکوتان آسیا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات دست یافت.
آرمــان حاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:
بیست ویکمین دوره رقابتهای دوومیدانی پیشکسوتان آسیا در ماده پرتاب نیزه به میزبانی کشور مالزی در شهر ساراواک برگزار شد .
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور در این رقابتها خبر و اظهار داشت:مهدی روایی در این رقابتها بعد از ورزشکار سریلانکایی با اختلاف 60سانتیمتر به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.
روابط عمومی ورز ش و جوانان استان تصریح کرد :در این رقابت مهدی روایی با پرتابی به طول 59متر و 35 سانتیمتر به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:این رقابتها از 8 الی 17آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از 42کشور جهان برگزار شد و مهدی روایی از استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابتها بود.
حاتمی تصریح کرد :مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور مان در بازیهای آسیایی 2010
گوانگ ژو چین ،قهرمان دوومیدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه ،قهرمان جایزه بزرگ آسیا ،قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال 1383،کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابتهای دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال 1397 در کشور تایلند را در کارنامه د ارد.
روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد این موفقیت را به مهدی روایی ،خانواده این روزشکار و جامعه ورزش استان تبریک عرض می نماید.

نظر شما