شناسهٔ خبر: 36860680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با دستور وزیر ورزش

مجموعه ورزشی تختی احیا می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم تکمیل طرح‌های ورزشی استان تهران از اختصاص بودجه برای احیای مجموعه ورزشی تختی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نشست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران، کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، نیک بین مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت و رحمتی معاون شرکت توسعه تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از کارها، ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و درخواست تکمیل طرح‌های ورزشی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان تهران گزارشی ارائه کرد.
در ادامه سلطانی‌فر با اشاره به ضرورت تکمیل طرح‌ها اظهار داشت: برای تکمیل طرح‌های عمرانی و احیای مجموعه ورزشی تختی با مشارکت استانداری تهران و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار‌های لازم انجام می‌گیرد.
از دیگر مصوبه‌های این جلسه می‌توان به تخصیص۹۰ میلیارد ریال از استانداری تهران جهت تکمیل طرح‌های روستایی استان تهران در سال ۹۸، تخصیص ۷۰ میلیارد ریال از استانداری تهران و ۵۰ میلیارد ریال از وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل سالن سرپوشیده ۳۵۰۰ نفره بعثت و تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از وزارت ورزش و جوانان به منظور تعمیر و بازسازی مجموعه ورزشی تختی اشاره کرد

نظر شما