شناسهٔ خبر: 36860474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف بیش از ۵۰ تن چوب قاچاق در رضوانشهر

رضوانشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: با تلاش و مراقبت مأموران انتظامی، ۵۱ تن چوب قاچاق خارجی از یکی از کارگاه های چوب این شهرستان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ سید جعفر جوانمردی در گفتگو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود چوب‌های قاچاق در یک کارگاه واقع در دهستان خوشابر این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 وی بیان کرد: در بازرسی از محل مورد نظر ۵۱ تن چوب خارجی قاچاق کشف و در این راستا یک متهم ۴۳ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفیشد.

 فرمانده انتظامی رضوانشهر  گفت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 سرهنگ جوانمردی در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و به صورت قانونی با قاچاقچیان برخورد می ‌کند، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان و دستگاه های دولتی و نظارتی است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی، دارای ۶۰ هزار هکتار جنگل و ۱۲ هزار هکتار مرتع در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما