شناسهٔ خبر: 36860460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت عنوان کرد:

اصلی‌ترین حریف استقلال خود استقلال است/ تیم تا نیم فصل مشکل ندارد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: تنها حریفی که می‌تواند ترمز تیم استقلال را در این فصل بکشد، خود استقلال و مشکلات داخلی آن است.

صاحب‌خبر -

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خصوص مسائل فنی استقلال نمی‌توان صحبت کرد چون شرایط این تیم به خوبی گویای مباحث فنی آن است. آبی پوشان در فوتبال به بلوغ رسیده‌اند و حالا نه تنها ظرفیت قهرمانی لیگ، بلکه ظرفیت موفقیت‌های بزرگتر در آسیا را هم دارند. تنها موضوعی که ما را بابت آینده این تیم نگران می‌کند، مشکلات داخلی، مالی و مسائلی از این دست است.

وی افزود: این استقلال هیچ رقیبی ندارد به جز خودش. تنها تیمی که می‌تواند عامل بازدارنده این تیم شود، خود استقلال و مشکلات داخلی‌اش می‌باشد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: بهتر است به مسائل مهم تر باشگاه استقلال پرداخته شود و برنامه ریزی مناسب برای حفظ شرایط تیم در نیم فصل دوم صورت گیرد. این تیم تا پایان نیم فصل اول مشکل خاصی نخواهد داشت. ولی اگر مشکلات آن حل نشود از نیم فصل دوم شاهد چالش های جدید و جدی خواهیم بود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال کمبود بازیکن و ظاهرا کمبود منابع مالی دارد. استراماچونی نیمکتی در اختیار ندارد که برای تعویض دستش باز باشد و در برخی پستها در صورت محرومیت و مصدومیت، بازیکنان جایگزین در حد بازیکنان اصلی نیستند. این مشکلات در نیم فصل دوم بیشتر بروز پیدا می کند. به خصوص وقتی تیم وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.

رجبی تصریح کرد: امروز که همه چیز بر وفق مراد است و نتایج تیم باب طبع است و همه خوشحال هستند، ما این هشدارهای لازم را می‌دهیم تا علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود و در نیم فصل دوم مشکلی پیش نیاید. وگرنه اگر قرار باشد پول بعد از موقع برسد، حکایت نوش دارو بعد از مرگ سهراب می‌شود.

نظر شما