شناسهٔ خبر: 36859633 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بختیار: در سیاست‌گذاری‌های کلان باید از قشر دانشجو استفاده کرد

71560

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که جامعه دانشجویی باید در نقد عملکرد مسئولان و سیاستمداران فعال بوده و انتظار می رود در کنار نقد و انتقادات، راهکارهای سازنده ای برای حل مسائل پیش روی مسئولان و سیاستمداران قرار دهند.

صاحب‌خبر -

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: هرگاه دانشجویان با نگاه روبه جلو وارد عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شده اند و نقش پررنگ تری ایفا کرده اند شاهد بهبود شرایط بوده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: تجربه نشان داده هرگاه حضور دانشجویان در اجتماع کمرنگ و محدود شده است کشور با مشکلات و مسائلی روبرو شده است. دانشگاه باید در خدمت کشور بوده و در سیاست گذاری های کلان از این قشر استفاده شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: زمانی که کشور با مسائل و مشکلاتی روبرو می شود باید به دانشگاهیان میدان داده شود تا با ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی نقش ایفا کنند. دانشگاه در مقاطع بعد از انقلاب همواره فعال بوده و البته در برهه ای از زمان نیز نقش کمرنگی داشته که در این مقطع کشور آسیب دیده است. سیاستگذاران باید به دنبال فعال بودن دانشگاه و قشر دانشجوی کشور باشند.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه تاکید کرد: دانشجویان باید در زمینه نقد عملکرد مسئولان و سیاستمداران نیز فعال بوده و انتظار می رود در کنار نقد و انتقادات راهکارهای سازنده ای نیز پیش روی مسئولان و سیاستمداران قرار دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما