شناسهٔ خبر: 36859488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

مناظره دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی لغو شد

دبیر مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: قرار بود مناظره‌ای با حضور تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه برگزار شود که به خاطر عدم حضور نماینده انجمن اسلامی دانشگاه‌های تبریز لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی زمانی، دبیرمجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت روز دانشجو امروز، ۱۶ آذر ماه قرار بود مناظره دانشجویی با موضوع «جنبشی که نیست!» در دانشگاه برگزار می‌شود.

زمانی مطرح کرد: در این راستا، از تشکل انجمن اسلامی دانشگاه تبریز، فرهنگیان و آزاد تبریز برای حضور در این مناظره دعوت کردیم که نمایندگان این تشکل حاظر به مناظره نشدند و مناظره لغو شد.

دبیر مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: تشکل‌های وابسته به دولت که همواره سعی در تطهیر کردن مسئولین و عملکرد آن‌ها دارند در واقع خود را بازیچه دولت قرار می‌دهند.

وی گفت: بسیج مال انقلاب است و همیشه در این مسیر ایستاده، همانطور که عدالت جوهره انقلاب است، عدالت جوهره بسیج نیز خواهد بود در این راستا، اکثر فعالیت‌های بسیج دانشجویی حول محور عدالت خواهی است.

زمانی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای ما «عدالت و مبارزه با فساد» را در چهارمین محور بیانیه گام دوم مشخص کردن، بسیج دانشجویی همیشه آماده در صحنه حضور داشته و سعی کرده تاثیر مثبت برجای بگذارد.

نظر شما