شناسهٔ خبر: 36859411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیر کل حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام كرد

عدم افزایش کرایه تاکسی بین شهری

مدیر کل حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان درباره تاثیر تغییر قیمت بنزین در کرایه حمل و نقل عمومی مسافری جاده ای گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین کافی به تاکسی های مسافری برون شهری، کرایه حمل مسافر توسط این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی، بدون تغییر و همانند قبل از افزایش نرخ بنزین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد سوخت کشور، برای تاکسی های برون شهری بنزینی ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر ماهانه اختصاص یافته است.

وی افزود: بر اساس تعرفه قبلی نرخ کرایه تاکسی های برون شهری در مسیر زاهدان - زابل و بالعکس برای صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۵ هزار تومان، مسیر زاهدان - خاش و بالعکس صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۴ هزار تومان و زاهدان - میرجاوه و بالعکس صندلی جلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و صندلی عقب را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تعداد ناوگان سواری کرایه برون شهری را در این استان ۶۹۱ دستگاه عنوان کرد و گفت: هم استانی های عزیز می توانند نظرات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و تلفن ۳۳۴۳۲۰۸۸  مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما