شناسهٔ خبر: 36859167 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عامل تیراندازی در پایگاه فلوریدا منتقد حمایت آمریکا از اسرائیل بوده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، نشریه یو اس ای تودی نوشت: عامل تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدای آمریکا دو ساعت قبل از انجام عملیات خود، با نوشتن پیامی در صفحه توئیترش از حمایت آمریکا از اسرائیل و استقرار نیروهای آمریکایی در منطقه انتقاد کرده بود.

در خبري ديگر وزير دفاع آمريکا اعلام کرد: هم اکنون نمی توانم با اطمینان بگویم که حادثه تیراندازی پایگاه فلوریدا یک حادثه تروریستی بوده است. باید منتظر نتیجه تحقیقات بمانیم. از مسئولان وزارت دفاع خواسته ام تدابیر بیشتری برای تحقیق درباره بیگانگان که به آموزش نظامی می پیوندند به عمل آورند. ما تدابیر لازم را برای حفاظت از کارکنان پایگاه فلوریدا به عمل آورده ایم.
شبکه تلویزیونی الجزیره عربی به نقل از نشریه نیویورک تایمز گزارش داد: تحقیق درباره حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا، سه شهروند سعودی را در بر می گیرد. مشاهده شده است که سه تن از این مظنونان در حال تصویربرداری از حادثه تیراندازی بوده اند.
در خبري ديگر وزیر امور خارجه آمریکا با همتای سعودی خود درباره تیراندازی در پنساکولا گفتگو کرد. مایک پمپئو در صفحه توئیتر خود نوشت: من با فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی صحبت کردم که وی به خاطر کشته شدن افراد در حمله وحشتناک دیروز در پنساکولا فلوریدا تسلیت و تاسف خود را ابراز کرد. 

نظر شما