شناسهٔ خبر: 36858466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

راشفورد ستاره اتحاد در لیگ جزیره | پیروزی بزرگ منچستر یونایتد مقابل من‌سیتی

تیم فوتبال منچستر یونایتد در کمتر از یک هفته دوغول بزرگ فوتبال انگلیس را شکست داد. این تیم اواخر هفته گذشته تاتنهام را دو بر یک شکست داد و امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر نیز در داربی شهر منچستر و در ورزشگاه اتحاد موفق شد با نتیجه مشابه منچستر سیتی را از پیش رو بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین ، منچستریونایتد در نیمه اول این دیدار  بازی کاملا برتری را نسبت به سیتی زن ها ارائه داد و در کمتر از ۱۰ دقیقه دوگل درون دروازه حریف جای داد.

در دقیقه ۲۳ خطای مدافعان سیتی روی راشفورد یک ضربه پنالتی برای منچستر به ارمغان آورد. خود راشفورد مامور زدن پنالتی شد و با ضربه ای زیبا گل اول را به ثمر رساند.

آنتونی مارسیال مهاجم یونایتد در دقیقه ۲۹ درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شلیکی زیبا از زاویه بسته گل دوم را به ثمر رساند تا شوک بزرگی به ورزشگاه خانگی سیتی واردشود. البته منچستر بعد از این دو گل نیز موقعیت های دیگری برای رسیدن به گل داشت اما دروازه بان سیتی آن را مهار کرد.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و این بار منچسترسیتی برای جبران گل های خورد به طور همه جانبه دروازه منچستر را تهدید کردند.

البته حاصل این تلاش فقط به جبران یکی از گل های خورده منجر شد تا بازی به سود منچستر یونایتد به پایان برسد. در دقیقه ۸۵ نیکولاس اوتامندی روی یک ضربه کرنر تنها گل یاران گواردیولا را با ضربه سر به ثمر رساند. در پایان این بازی مارکوس راشفورد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. یونایتدی ها با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و در مکان پنجم جدول قرار گرفتند.

تیم لیورپول نیز امروز در خانه بورنموث به برتری سه بر صفر رسید تا همچنان بدون رقیب در صدر جدول پیشروی کند.

لکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه ۳۵ نبی کیتا در دقیقه ۴۴ و محمد صلاح دردقیقه ۵۴ گل های تیم میهمان را به ثمر رساندند. محمد صلاح در این بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

لیورپول در حال حاضر ۴۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قراردارد.

در سایر بازی های مهم امروز چلسی سه بریک مغلوب اورتون شد و تاتنهام نیز با ۵ گل برنلی را درهم کوبید. اگرچه در بازی تاتنهام هری کین دوگل به ثمر رساند اما سون هیونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. سون در دقیقه ۳۲ یکی از گل های زبیای سال های اخیر جزیره را با یک استارت ۸۰ متری و عبور از چند بازیکن حریف درون دروازه برنلی جای داد. این گل علاقمندان به فوتبال را به یاد گل مارادونا در جام جهانی ۸۶ به به انگلستان گل زده بود انداخت.

نظر شما