شناسهٔ خبر: 36856787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در نشست ستاد تنظیم بازار استان اعلام شد؛

اختصاص بیش از ۸۰۰ تن شکر سهمیه‌ای برای استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد: ۸۴۸ تن سهمیه شکر برای استان در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد، محمدرضا علمدار در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان یزد گفت: در زمینه توزیع این میزان شکر کمیته تخصصی تا ۴۸ ساعت آینده تشکیل می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی افزود: قیمت شکر به نرخ دولتی در کارخانه چهار هزار و ۵۰ تومان و به صورت خرده فروشی چهار هزار و ۷۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صمت استان یزد همچنین گفت: قیمت گوشت گوسفندی در حال حاضر به ازای هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوساله نیز ۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و هیچ گونه کمبود گوشت قرمز در استان یزد وجود ندارد.
علمدار با بیان اینکه هم اکنون قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ در استان هشت هزار و ۹۰۰ تومان است، گفت: کمیته تخصصی در زمینه توزیع تخم مرغ تشکیل و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده است.
وی ضمن قدردانی از اصناف استان در تثبیت قیمت‌ها افزود: با توجه به گزارشی که در این نشست توسط اتحادیه میوه و تره بار ارائه شد هیچ گونه کمبود در زمینه میوه وجود ندارد و در اکثر محصولات میوه و تره بار کاهش قیمت را شاهد بوده ایم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها و خدمات در سطح بازار خبر داد و گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

نظر شما