شناسهٔ خبر: 36856762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

دشمن به دنبال خدشه دارکردن امنیت است/دراغتشاشات استان سفیدی بودیم

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اصلاح قیمت بنزین، گفت: دشمن می خواست از این قضیه سوءاستفاده کرده و امنیت ما را خدشه دار کند اما شعور بالای مردم مانع از آن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در صد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر گرگان اظهارکرد: خدمتی که مدیریت شهرداری و شورای شهر به مردم ارائه می کند متعلق به صنف و گروه و طبق خاصی نیست بلکه همه اقشار را در برمی گیرد.

وی افزود: خدمات اجتماعی به واسطه این که ماندگار است سبب ایجاد امید در بین مردم شده و امنیت را برقرار خواهد کرد.

معروفی ادامه داد: قرار ما در انقلاب این بود که سیاست را اخلاقی کنیم نه این که اخلاق را سیاسی کنیم و در این کار موفق نبودیم.

وی گفت: سهمیه بندی سوخت اگر در زمان خود و درست مدیریت می شد به نفع کشور بود اما در شرایط خوبی اجرا نشد و برخی از این فرصت سوءاستفاده کردند. زمانی که افزایش قیمت اعلام شد رهبر معظم انقلاب از آن دفاع کردند.

معروفی تصریح کرد: به دلیل کارشکنی های دشمن قبل از این که تغییر قیمت بنزین اعلام شود مثلث اشراف، هوشمندی و آمادگی را تعریف کرده و هماهنگی با نیروی انتظامی، شورای تأمین، امور قضایی و غیره انجام شد.

وی با بیان این که ما با پیشگیری و مراقبت استان سفیدی بودیم، گفت که درک و فهم مردم استان بالا است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود که دشمن می خواست از این قضیه سوءاستفاده کرده و امنیت ما را خدشه دار کند اما اشراف کامل نیروهای نظامی و انتظامی و شعور بالای مردم مانع از این کار شد.

معروفی اضافه کرد: این معنا امر نیست که مردم نباید مطالبه ای داشته باشند بلکه باید خواسته های آن را شنید و مراقب بود به آن ها فشار نیاید.

وی گفت: سپاه در جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که اگر سازمان صمت و بازرسی بخواهند ما نیروی بسیجی و سپاهی خود را برای کنترل بازار در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

معروفی با بیان این که باید در زمانی که دشمن دنبال انشقاق بین مردم و گروه های سیاسی است، اختلافات را کنار بگذاریم، افزود: خدمت به مردم و نوکری آن ها اصل و پایه پایداری حکومت است و ما باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی بیان کرد که سپاه در انجیراب و اوزینه با مشارکت شهرداری دو سالن ورزشی خواهد ساخت.

نظر شما