شناسهٔ خبر: 36855470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رودریگو گوئس: همگی نگران غیبت کاسمیرو در ال کلاسیکو هستیم؛ وینیسیوس فوق العاده است

پویا نیّری وند

رودریگو گوئس، پدیده جوان و برزیلی رئال مادرید هم بعد از دیدار مقابل اسپانیول با خبرنگاران صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در هفته شانزدهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید 2-0 اسپانیول را مغلوب کرد و رودریگو که در غیاب ستاره هایی چون بیل و هازارد راحت تر در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در پایان بازی با خبرنگاران مصاحبه کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، رودریگو گفت:

اینجا در رئال مادرید همیشه باید پیروزی ها ادامه داشته باشد و امروز از اینکه 3 امتیاز دیگر به دست آوردیم هیجان زده ایم. عاشق بازی در این پیراهن و حضور در ترکیب اصلی هستم بنابراین به تلاش و مبارزه ادامه خواهم داد تا هر هفته این اتفاق رخ دهد. از عملکرد حال حاضر تیم راضی هستیم و من باید به حال حاضر فکر کنم، نه بیشتر. بازی با گالاتاسارای گذشته و از اینکه بازی می کنم خوشحالم. بازیکنان خوب زیادی اینجا هستند.

ارتباط با وینیسیوس:

او بازیکن فوق العاده ای است. دوباره عملکرد درخشانی ارائه می کند، و همین انتظار را از او داشتیم. همیشه برای هر بازیکنی خوب است که چنین نمایشی داشته باشد. همیشه در تمرینات با هم صحبت می کنیم. امروز این شانس را داشتیم که کنار هم بازی کنیم، هرچند که خیلی به هم نزدیک نبودیم، و در جناح های مختلفی قرار داشتیم. ما بازیکنانی هستیم که دوست داریم غریضی بازی کنیم و تنها کاری که لازم است، یک نگاه سریع است تا بفهمیم که دیگری چه کار خواهد کرد.

کاسمیرو:

دریافت یک کارت زرد دیگر و محرومیت از حضور در ال کلاسیکو چیزی است که همه ما را نگران می کند، اما امیدوارم او مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نداشته باشد. اما نمی توانیم خود را درگیر این موضوع کنیم، چون قبل از ال کلاسیکو دو بازی مهم مقابل بروخه و والنسیا خواهیم داشت.

نظر شما