شناسهٔ خبر: 36854638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ستاد پیشگیری از وقوع جرم ویژه ایام انتخابات در دادگستری کاشان تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب کاشان از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم ویژه ایام انتخابات در دادگستری شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، از تخصیص دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: دادستانی کاشان هیچ‌گاه در روند برگزاری انتخابات مداخله‌ای نداشته و تنها در صورت وقوع تخطی از قانون ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دادستانی کاشان در حفظ و صیانت از آراء مردم هیچ‌گونه مماشات و خط قرمزی ندارد، افزود: یک ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری تشکیل شده و مصادیق تخلفات انتخاباتی در این ستاد تدوین شده است و پس از آنکه نامزدان از فیلترهای لازم عبور کردند، این مصادیق نیز رسانه ای می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه شهروندان تخلفات انتخاباتی را به مراجع مربوطه اطلاع دهند، ابراز داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده مصادیق تخلفات انتخاباتی علاوه بر مراجعه به فرمانداری به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادسرا مراجعه کرده و گزارش دهند.

وی ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور کاشان در روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر رقم می‌زنند و با امام راحل و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعتی دوباره می‌کنند.

انتهای پیام/801/ش

نظر شما