شناسهٔ خبر: 36848325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجمالی/ آیت‌الله علم‌الهدی: مشهد بزرگترین نماز جمعه را دارد/ ما در این شهر با ابتذال مشکل داریم

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به نماز جمعه مشهد گفت: بزرگترین نماز جمعه کشور در مشهد برگزار می‌شود، نماز جمعه تهران با جمعیت ۱۲ میلیون نفری به لحاظ جمعیت به نصف مشهد هم نمی‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در نشست صمیمانه با فعالین دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده مهندسی برگزار شد، با اشاره به نماز جمعه مشهد اظهار کرد: بزرگترین نماز جمعه کشور در مشهد برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: نماز جمعه تهران با جمعیت ۱۲ میلیون نفری به لحاظ جمعیت به نصف مشهد هم نمی‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئله کنسرت یک اختلاف مغرضانه ایجاد کرده است، ما با موسیقی مشکلی نداریم ولی کنسرت موسیقی نیست بلکه موسیقی است که به شکلی مبتذل اجرا می شود، شما نمونه‌ای از کنسرت در کشور بیاورید که در آن ابتذال نباشد، ما در این شهر با ابتذال مشکل داریم.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: در کنسرت بحث درآمد عده‌ای اهل موسیقی است که این‌ها می‌گویند ما با موسیقی مشکل داریم، ولی شما آموزشگاه‌های موسیقی را در شهر می‌بینید که فعالیت می‌کنند و هیچ مزاحمی هم ندارند، پس بحث ما ابتذال در کنسرت است و نه موسیقی.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: من سمت اجرایی و امکانات اجرایی ندارم بلکه به عنوان نماینده ولی‌فقیه به حوزویان، دانشجویان، مسؤولان و مردم رهنمود و نصیحت می‌دهم.

این خبر در حال تکمیل است... .

نظر شما