شناسهٔ خبر: 36836977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فریبرز عسکری: امیدوارم میرهاشم و مردانی با گرفتن سهمیه به حقشان برسند

71506

سرمربی تیم ملی تکواندو ابراز امیدواری کرد که دو نماینده ایران در رقابت های مرحله نهایی گرندپری با کسب مدال صاحب سهمیه المپیک شوند و به حقشان برسند.

صاحب‌خبر -

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد ۴ تکواندوکار ایران در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در مسکو و تلاش برای قطعی کردن ۳ سهمیه المپیک برای ایران، اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بهترین های جهان راهی مسکو شدند تا کار رسیدن به المپیک را تمام کنند. بسیاری از چهره های مطرح نیز در روز نخست مسابقات شکست خوردند که نشان دهنده سطح کیفی رقابت های فینال گرندپری بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با ابراز رضایت از تلاش ۴ نماینده ایران، گفت: تمامی بچه ها از جان مایه گذاشتند و بدنبال این بودند بدون کوچکترین اشتباهی مبارزه کنند و مزد زحمات چندین ماهه خود را بگیرند. خدا را شکر سهمیه المپیک آرمین هادی پور در ۵۸- کیلوگرم قطعی شد و میرهاشم حسینی و سجاد مردانی نیز با کسب مدال برنز و طلا شانس رسیدن به سهمیه المپیک را دارند. جا دارد به تمامی بچه ها خسته نباشید بگویم و برای آن ها در مسابقات رده بندی و فینال آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره نمایش خوب سجاد مردانی و رسیدن به فینال خاطرنشان کرد: سجاد فوق العاده کار کرد و در مبارزه های اول و دوم مقابل فینالیست های مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ به برتری رسید و در نیمه نهایی برابر عیسی یف آذربایجانی و قهرمان المپیک ۲۰۱۶ پیروز شد و به فینال رسید. سخت ترین مبارزه او مقابل حریف کوبایی بود که خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شد و به برتری رسید. سجاد در مبارزات خود  هوشمندانه ظاهر شد و به فینال رسید. امیدوارم در فینال هم به موفقیت برسد و با مدال طلا المپیکی شود.

عسکری در پایان درباره شکست میرهاشم حسینی در ثانیه های پایانی دیدار نیمه نهایی مقابل حریف عنوان دار کره ای و نفر نخست رنکینگ گفت: میرهاشم خیلی خوب مبارزه کرد و با تمام توان جنگید اما به هر حال شکست نیز جزئی از ورزش است. او شایستگی کسب پیروزی و رسیدن به فینال را داشت اما در ثانیه های پایانی شکست خورد. امیدوارم او نیز به مدال برنز برسد و به همراه مردانی سهمیه المپیک را بگیرند و کار را تمام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما