شناسهٔ خبر: 36836460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

گاف بزرگ رونالدو در پاسخ به فن دایک! (عکس)

صاحب‌خبر -

مصاحبه جنجالی ویرژیل فن دایک در خلال مراسم توپ طلای فرانس فوتبال باعث ایجاد حواشی فراوانی در روزهای اخیر شده است. این مدافع هلندی در هنگام برگزاری مراسم و هنگامیکه از او در مورد غیبت رونالدو پرسیده شد، اذعان داشت که مگر ستاره پرتغالی رقیب او برای دریافت توپ طلا بوده است؟

 

اما خواهر کریستیانو رونالدو ساعاتی بعد از مصاحبه ویرژیل فن دایک، با انتشار متنی بلند بالا به تمجید از برادر خود و انتقاد از مدافع لیورپول پرداخته و بارها تاکید کرد رونالدو از نظر کسب افتخارات بازیکن به مراتب بزرگ تر از ویرژیل فن دایک است.

 

اما شواهد حاکی از آن است که این متن تند در واقع از سوی خود رونالدو نوشته شده و از طریق اکانت خواهرش منتشر شده است. در این متن چندین بار از ضمیر "من" به جای "او" استفاده شده و در واقع به نظر می رسد خود رونالدو این متن را به رشته تحریر درآورده و اینقدر برای پاسخ دادن به ویرژیل فن دایک عجله داشته که فراموش کرده اشتباهات نگارشی آن را برطرف کند.

 

البته ویرژیل فن دایک خیلی زود تلاش کرد حواشی رخ داده در مورد مصاحبه خود را پایان دهد و در مصاحبه های خود در روزهای اخیر به تمجید از رونالدو پرداخته است. اما ستاره پرتغالی یا حداقل خانواده او از مصاحبه فن دایک به شدت عصبانی شده بودند و خیلی زود به صحبت های مدافع هلندی واکنش نشان دادند تا اینگونه چنین گاف بزرگی رقم بخورد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما