شناسهٔ خبر: 36836136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اسماعیل بخشی بازگشت به کار نشده / مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه: او امروز به کارخانه آمد و خواستار بازگشت به کار خود شد / بازگشت به کار او نیازمند مجوزهایی است که هنوز اخذ نشده‌اند

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه درخصوص انتشار خبری مبنی بر بازگشت به کار اسماعیل بخشی کارگر اخراجی این شرکت گفت: این کارگر هنوز بازگشت به کار نشده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امید اسدبیگی مدیرعامل شرکت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: ما مشکلی با اسماعیل بخشی نداریم ولی بازگشت به کار او نیازمند مجوزهایی است که هنوز اخذ نشده‌اند.

برخی از کارگران هفت‌تپه نیز در گفت و گو با ایرنا حضور اسماعیل بخشی در کارخانه را تایید کردند و گفتند: او امروز به کارخانه آمد و طی نامه‌ای به مدیرعامل خواستار بازگشت به کار خود شد.

بخشی در تجمع‌های سال گذشته هفت‌تپه حضور داشت و پس از آن بازداشت و روانه زندان شد؛ وی هشتم آبان‌ماه امسال با قرار وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد البته این آزادی به طور موقت و تا پایان مراحل دادرسی حکم اولیه خود در دادگاه تجدید نظر است.

دادگاه انقلاب تهران شهریور امسال بخشی را به ۱۴ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد. حکم نهایی پس از تشکیل دادگاه تجدید نظر اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: ایرنا
منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما